26 راه مشروع برای کسب درآمد

, آموزش آنلاین

نقشه سایت

خانه

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 25 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 17 بازدید دیروز : 10 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 29 بازدید ماه : 58 بازدید سال : 103 بازدید کلی : 10618 اطلاعات شما
    آی پی : 3.144.12.205 مرورگر : Unknown AppleWebKit سیستم عامل : Search Bot امروز : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

    آرشیو

    امکانات جانبی

    درباره ما

    تبلیغات

    26 راه مشروع برای کسب درآمد

    26 راه مشروع برای کسب درآمد

    این راهنما قبل از همهگیری کرونور ویروس در اوایل سال 2020 منتشر شده است. با توجه به تدابیر لازم جهت کنترل شیوع ویروس ، ممکن است در حال حاضر برخی از این پیشنهادات قابل استفاده نباشند.]

    شما به پول اضافی احتیاج دارید ، اما شما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید (یا چه چیزی قانونی است). نگران نباشید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

    NerdWallet 26 راه مشروع برای کسب برخی از درآمد اضافی - در خانه یا خارج از خانه و در مورد - گرد هم آورده است و هر گزینه را براساس سرعت شروع کار و پرداخت هزینه ذکر کرده است. در حالی که اکثر افراد پول نقد سریع را ترجیح می دهند ، حراج های "کند" را تخفیف نکنید ، زیرا ممکن است در دراز مدت مبلغ بیشتری بپردازند.

    سریع - اگر دو هفته یا کمتر طول بکشد.
    متوسط - برای جادوگران که به یک ماه نزدیکتر می شوند.
    آهسته - هر چیزی که احتمالاً بیش از یک ماه طول بکشد.
    1. لباس های ملایم خود را بفروشید
    فروش لباس هایی که دیگر نمی پوشید روشی سریع برای درآمدزایی است. برای خرید سریعتر پول با فروشگاه های محلی ارسال کنید یا از سایت هایی مانند ThredUp و Poshmark برای یافتن خریداران استفاده کنید. اگر مسیر آنلاین را طی می کنید ، برای تعیین قیمت های رقابتی ، حتماً عکس های شفاف و روشن از قطعات خود تهیه کرده و در مورد موارد مشابه تحقیق کنید. نکاتی درباره نحوه فروش لباس خود دریافت کنید.

    زمان کل: سریع
    الزامات


    نظارت بر پول خود را در طول زمان تلاش
    اگر با اضطراب مالی روبرو هستید ، NerdWallet می تواند راههای پس انداز کردن را پیدا کند.

    2. تجارت با تلفن های قدیمی ، الکترونیک به صورت نقدی
    آیا یک تلفن قدیمی ، iPad یا سیستم بازی در آن وجود دارد؟ آن را در سایتی مانند Swappa و NextWorth بفروشید. برنامه تجارت در آمازون را که به شرکت کنندگان در کارتهای هدیه آمازون - و eBay نیز پرداخت می کند ، بررسی کنید. اگر عجله برای پول نقد دارید ، ecoATM را امتحان کنید. درباره فروش تلفن های استفاده شده بیشتر بدانید.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    3. محل پارکینگ خود را اجاره کنید
    نقاط پارکینگ می تواند یک کالای گرم به خصوص در مناطق شلوغ باشد. اگر یک جاده مخصوص جاده یا محل اختصاصی دارید که از آن استفاده نمی کنید ، آن را در Craigslist یا سرویس دیگری اجاره کنید. فقط مطمئن شوید که اگر اجاره دهنده هستید یا به یک انجمن صاحبان خانه تعلق دارید اجاره فضای شما مجاز است.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    4. رانندگی برای Uber ، Lyft
    به Uber یا Lyft (یا هر دو) بپیوندید و با رانندگی در اطراف ، درآمد کسب کنید. فقط فراموش نکنید که در هزینه های بنزین و تعمیر و نگهداری موثر نیست. شما به یک رکورد رانندگی تمیز و یک ماشین جدید در شرایط مناسب نیاز دارید. در مورد رانندگی Uber و Lyft بیشتر بدانید.

    زمان کل: سریع
    الزامات


    5- برای آمازون ، Uber Eats زایمان کنید
    از روند تحویل رو به رشد استفاده کرده و برای خدماتی مانند Instacart ، UberEats ، Postmates یا Amazon Flex ثبت نام کنید. در هر زمان تحویل ، در اکثر موارد ، حقوق دریافت می کنید و حتی می توانید راهنمایی بگیرید. یک ماشین همیشه مورد نیاز نیست - ارسال کنندگان به شما امکان می دهند برای تحویل کالا از دوچرخه ، اسکوتر یا دو پا استفاده کنید - اما بررسی پیش زمینه تقریباً همیشه جزئی از معامله است. درباره نحوه شروع کار با Amazon Flex ، UberEats و Instacart بیشتر بیاموزید.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    6. تبدیل به یک واکر سگ یا سکونتگاه سگ شوید
    عاشق سگها هستید ، اما آماده نیستید که یکی از مال خود را بدست آورید؟ با مراقبت از مشکلات سایر افراد ، رفع خود را برطرف کنید - و هزینه آن را پرداخت کنید. اگر خانه شما دوستدار سگ نیست ، فکر کنید که یک واکر سگ باشید. برنامه هایی مثل Wag! پیاده روی سگ را به صورت تقاضا پیشنهاد کنید ، بنابراین می توانید هنگام برنامه خود پیاده روی کنید. اگر فضا دارید (و اجازه صاحبخانه خود را ، اگر اجاره دهید) ، شبانه روزی سگ را پیشنهاد دهید. طبق گفته های این شرکت ، ساکنین سگ در Rover.com ، سایت برو برای نشستن با حیوانات خانگی ، معمولاً 25 تا 35 دلار در شب سفارش می دهند.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    7. یک بچه گربه بچه دار کنید
    نگهداری از کودکان فقط برای نوجوانان نیست. همه از دانشجویان کالج گرفته تا بازنشستگان اخیر می توانند با تماشای کودکان دیگران پول کسب کنند. ارجاع دهان به دهان از دوستان و خانواده هنوز یک روش عالی برای شروع است ، اما همچنین می توانید برای گسترش دسترسی خود یک پروفایل در Care.com یا Sittercity ایجاد کنید. توجه داشته باشید که هر مهارت تخصصی ، مانند گواهینامه های CPR یا تجربه کودکان دارای نیازهای ویژه را به خود اختصاص دهید تا خود را به بازار عرضه کنید.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    8. کار را به عنوان یک خانه دار پیدا کنید
    اگر مایل به تماشای خانه شخصی هستید - و شاید حیوانات خانگی را تغذیه کنید ، گیاهان را آب کنید و زباله ها را بیرون بگیرید - یک خانه دار شوید. برای مراجعه به شبکه شخصی خود ضربه بزنید یا HouseSitter.com را امتحان کنید ، که صاحبان خانه را با خانه متصل می کند. براساس وب سایت شرکت ، مردم معمولاً روزانه 25 تا 45 دلار درآمد دارند.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    بازگشت به بالا


    9. کار آزاد را بصورت آنلاین انتخاب کنید

    وب سایتهایی مانند Upwork ، Fiverr و Freelancer فرصتهایی را برای انجام انواع کارهای آزاد از قبیل نوشتن ، برنامه نویسی ، طراحی ، بازاریابی ، ورود داده ها و دستیار مجازی فراهم می کنند. مسلط به یک زبان دوم؟ سایتهایی مانند ترجمه Gengo یا One Hour Translation را بررسی کنید یا از طریق سایت شخصی خود مشاغل تجاری خود را ترغیب کنید. مهم نیست که چه نوع آزاد کاری را انجام می دهید ، میزان نرخ کار را برای نوع کارهایی که ارائه می دهید ، پیگیری کنید تا بدانید که شارژ خیلی زیاد یا خیلی کمی دارید. بیاموزید که چگونه در Upwork شروع کنید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    10. وب سایت ها و برنامه ها را آزمایش کنید
    سایت هایی مانند UserTesting.com به خاطر افکار شما در مورد چگونگی عملکرد خوب یا نه چندان مناسب وب سایت ها و برنامه های خاص به شما پرداخت می کند. برای قبول شدن باید یک آزمون کوتاه را قبول کنید ، سپس برای هر تست 20 دقیقه ای 10 دلار به شما تعلق می گیرد که شامل ضبط و پاسخ به چهار سؤال کتبی پیگیری است.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    11. وظایف خود را در مکانیک ترک آمازون انتخاب کنید
    حتی در عصر اتوماسیون ، برخی از مشاغل هنوز نیاز به لمس انسان دارند. شرکت ها غالباً از طریق خدماتی مانند Amazon Turk Turk آمازون از این مشاغل خارج می شوند. این مشاغل می توانند خسته کننده باشند - برچسب زدن تصاویر ، رونویسی از فیلم ها ، طبقه بندی رسیدها - و می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت به هر جایی برسد. پرداخت به وظیفه بستگی دارد و شخصی که درخواست کار می کند قبل از پرداخت به شما ، محصول نهایی را تأیید می کند. این می تواند جایی برای کلاهبرداری باقی بگذارد ، بنابراین تحقیقات خود را انجام داده و به جامعه ای مانند TurkNation بپیوندید ، که می تواند شما را از فروشندگی های شیطانی دور کند. اطلاعات بیشتر در مورد انجام کارهای مربوط به مکانیک ترک را بخوانید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    12. فروش کارتهای هدیه بلااستفاده
    کارت های هدیه استفاده نشده خود را با استفاده از سایتی مانند Cardpool یا Giftcard Zen تخلیه کنید. می توانید کارتهایی را برای درصد تعادل بفروشید یا برای کارتهایی که استفاده خواهید کرد ، از آنها تجارت کنید. Cardpool همچنین دارای کیوسک و مکانهایی با کمک صندوق دار است تا بتوانید در محل نقدی دریافت کنید. اطلاعات بیشتر در مورد آنچه باید با کارتهای هدیه ناخواسته انجام شود را بخوانید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    براساس داده های Earnest ، وام دهنده آنلاین ، میزبان های Airbnb به طور متوسط 924 دلار در ماه درآمد کسب می کنند.

    13. اتاق خواب اضافی خود را در Airbnb لیست کنید
    یک اتاق خواب یدکی دارید - یا دو؟ تهیه آن در سایت های اجاره تعطیلات می تواند یک درآمد جانبی سودآور داشته باشد. به عنوان مثال ، براساس داده های Earnest ، وام دهنده آنلاین ، میزبان های Airbnb به طور متوسط 924 دلار در ماه درآمد کسب می کنند. اگر اجاره گر هستید ، فقط اطمینان حاصل کنید که همه چیز با توافقنامه اجاره شما قبل است. بیاموزید که چگونه از اجاره کوتاه مدت پول بگیرید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    آموزش آنلاین14. اجاره ماشین خود را
    ساکنان شهر اغلب از اتومبیل خود به مدت چند روز یا چند هفته استفاده نمی کنند. این زمان بیکار می تواند با ارائه خدمات مانند Getaround و Turo به پول ترجمه شود که به شما امکان می دهد تا ساعت یا روز ماشین خود را کرایه دهید. درآمد بالقوه با توجه به ماشین و محل متفاوت است ، اما وسایل نقلیه معمولی به طور معمول 30 تا 50 دلار در روز اجاره می دهند. اتومبیل های لوکس و وسایل نقلیه اسپرت حتی پول بیشتری نیز می پردازند. فقط مطمئن شوید که قبل از ثبت نام با ارائه دهنده بیمه خود صحبت می کنید تا مطمئن شوید که از این خط مشی استفاده نمی کنید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    15- برای پول نظرسنجی کنید
    با استفاده از نظرسنجی های آنلاین می توانید درآمد کمی داشته باشید - اما انتظار ندارید که در خمیر چرخید. سایت های نظرسنجی معمولاً بازپرداخت بزرگی ارائه نمی دهند ، مگر اینکه زمان زیادی را سرمایه گذاری کنید ، و بسیاری از سایت ها برای کسب کارت های هدیه از پول نقد مفیدتر هستند. برخی از سایتهای نظرسنجی مشهورتر Swagbucks و Global Test Market هستند. تجزیه و تحلیل ما را در مورد دوازده سایت نظرسنجی بخوانید تا بدانید کدام یک برای شما مناسب تر است.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    16. برای TaskRabbit ثبت نام کنید
    اگر در واقع از کنار هم قرار دادن مبلمان Ikea یا ایستادن در صف های طولانی لذت می برید ، ممکن است به خاطر انجام وظایف برای دیگران از کار بیفتید. وب سایتهایی مانند TaskRabbit می توانند شما را با افرادی که به انواع مختلفی نیاز دارند کمک کنند. طبق گفته این شرکت ، تمیز کردن ، تحویل و تحویل گرفتن کالا دستی بالاترین درآمد را دارند. در مورد چگونگی شروع کار در TaskRabbit بخوانید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    طبق گفته TaskRabbit ، حرکت ، تمیز کردن ، تحویل و دستی بودن بیشترین درآمد را دارند.

    17. عکاسی خود را بفروشید
    عکس های خود را از طریق سایت هایی مانند Fine Art America به پول نقد تبدیل کنید ، که به شما امکان می دهد تصاویر خود را بارگذاری کنید تا به عنوان چاپ ، تی شرت ، کیف تلفن و موارد دیگر بفروشید. بازارهای دیگر عکاسان شامل SmugMug ، 500px و PhotoShelter است. برخی از سایت ها نیاز به اشتراك دارند اما ممكن است دارای ویژگی هایی باشد از فضای ذخیره سازی ابری گرفته تا گالری های محافظت شده با گذرواژه و یك وب سایت اختصاصی.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    18- معلم خصوصی شوید
    با تبدیل شدن به یک مدرس خصوصی ، مهارت های ریاضی ، علوم ، زبان های خارجی یا مهارت آمادگی آزمون را به یک کنفرانس سمت سود آور تبدیل کنید. می توانید افراد را بصورت آنلاین یا حضوری آموزش دهید. آنچه شما هزینه می کنید بستگی به تجربه ، تخصص و تقاضای شما دارد. برای شروع کار ، ببینید که چه نوع مربیگری در Craigslist مورد نیاز هستند یا در سایتهایی مانند Tutor.com یا Care.com نمایه ایجاد کنید. همچنین می توانید خدمات خود را در مدارس محلی و مراکز محلی تبلیغ کنید.

    19. از وبلاگ خود به عنوان یک شرکت وابسته درآمد کسب کنید
    اگر یک وبلاگ نویس هستید که از ترافیک مناسبی برخوردار است ، می توانید با پیوستن به یک شبکه وابسته ، درآمد کسب کنید. شرکت های وابسته (این شما هستند) وقتی شخصی از وب سایت به سایت شریک کلیک می کند پرداخت می شود و در آنجا چیزی خریداری می کند. برخی از وبلاگ نویسان از این طریق درآمد زیادی کسب می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی شرکت های وابسته و دیگر روش های درآمدزایی وبلاگ نویسان بخوانید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    20. کالاهای خود را در Etsy بفروشید
    آیا مزایایی برای نجاری ، جواهرات سازی ، گلدوزی یا سفال دارید؟ کالاهای خود را در سایت Etsy ، سایت مراجعه به صنعتگران فروش کالاهای خانگی ، هنر و کارد و چنگال بفروشید. سال گذشته ، تقریباً 30 میلیون خریدار بیش از 2.8 میلیارد دلار برای Etsy خرج کردند. در مورد چگونگی شروع به پول در Etsy بیشتر بدانید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    21. درآمد تبلیغاتی را از طریق وبلاگ یا کانال YouTube دریافت کنید
    فیلم گربه خود را به فیلم های نقدی تبدیل کنید. اگر ویدیوهای YouTube یا پست های وبلاگ شما مخاطب بزرگی را جذب می کنند ، ممکن است بتوانید از تبلیغات درآمد کسب کنید. با Google AdSense ، مشاغل هزینه می کنند که درمورد محتوای شما تبلیغ کنند. خدمات رایگان است ، اما الزاماتی وجود دارد که باید آنها را برآورده کنید. درباره YouTube با Google و Google AdSense اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    22. تبدیل به یک تأثیرگذار در اینستاگرام شوید
    شرکت ها برای تأیید محصولات خود از تأثیرگذار اینستاگرام - افرادی که دنباله های بزرگ و اختصاصی روی این سیستم عامل هستند - استفاده می کنند. می توانید با استفاده از فرصت های از طریق بستر بازاریابی مانند Instabrand یا Famebit یا با تماس با مارک هایی که می خواهید با آنها کار کنید ، اقدام به این کار کنید. درباره آنچه برای کسب درآمد در اینستاگرام لازم است بیشتر بخوانید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    23- از کانال Twitch خود کسب درآمد کنید
    هنگامی که در سایت Twitch ، سایت برو به سایت برای گیمرها ، بازی را می توانید یک جنبه سودآور سودآور بدست آورید. پخش کنندگان می توانند در صورت دستیابی به وضعیت Affiliate یا Partner ، از بینندگان کمک مالی دریافت کنند و حتی سهمی از اشتراک و درآمد تبلیغات را نیز بدست آورند. در مورد روشهای مختلف کسب درآمد در Twitch اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    24. برای خریدن رمز و راز ثبت نام کنید
    مشاغل غالباً می خواهند بدانند كه از منظر مشتری چطور عمل می كنند. ثبت نام کنید تا چشم و گوش آنها باشید. شما می توانید از طریق سایت هایی مانند IntelliShop ، BestMark و Sinclair Metrics Customer متقاضی آنلاین شوید. فقط از کلاهبرداریها مراقب باشید و قبل از ورود به سیستم ، تحقیقات کاملی انجام دهید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    25. کارهای فصلی پیدا کنید

    برای چند ماه احتیاج دارید؟ سعی کنید کاری فصلی داشته باشید ، مثل اینکه یک نگهبان ، نجات برف یا کار در خرده فروشی در ایام تعطیل باشید. کارفرمایان به طور معمول یک ماه یا دو ماه از فصل شلوغ خود مشغول کار هستند ، بنابراین برای دریافت حقوق و دستمزد خود برنامه ریزی کنید. پنجره های فروشگاه ، Craigslist و طبقه بندی محلی را برای فرصتهای فصلی بررسی کنید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    26. هواپیمای بدون سرنشین خود را به کار بگیرید
    بازار هواپیماهای بدون سرنشین در حال گسترش است. شرکت ها کارهایی مانند بازرسی هوایی ، عکاسی و نقشه برداری از زمین را استخدام می کنند. بنابراین اگر شما از قبل علاقه مندان به هواپیماهای بدون سرنشین هستید ، چرا هواپیمای خود را به کار ندهید؟ شما ابتدا باید آن را در اداره هواپیمایی فدرال (هواپیمایی کشوری) ثبت کنید و مجوز استفاده از آنها را برای استفاده تجاری دریافت کنید. سپس می توانید به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین برای مفرح درخواست کنید. بیاموزید که چگونه با هواپیماهای بدون سرنشین درآمد کسب کنید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    بازگشت به بالا
    مراقب کلاهبرداری باشید
    اینترنت مملو از فرصت هایی است که بتوانید سریع یا آنلاین از خانه بیرون بیایید ، اما اگر کلاهبرداری آشکار نباشد ، خیلی از آنها نیز جای سوال دارند. از هرگونه "فرصتی" که درخواست پرداخت هزینه مقدم را دارد ، احتیاط کنید و بخواهید که برای صدور گواهینامه بپردازید ، یا شماره تأمین اجتماعی خود یا هرگونه اطلاعات مالی ، مانند شماره کارت اعتباری خود را درخواست کنید.

    nerdwallet

    این راهنما قبل از همهگیری کرونور ویروس در اوایل سال 2020 منتشر شده است. با توجه به تدابیر لازم جهت کنترل شیوع ویروس ، ممکن است در حال حاضر برخی از این پیشنهادات قابل استفاده نباشند.]

    شما به پول اضافی احتیاج دارید ، اما شما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید (یا چه چیزی قانونی است). نگران نباشید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

    NerdWallet 26 راه مشروع برای کسب برخی از درآمد اضافی - در خانه یا خارج از خانه و در مورد - گرد هم آورده است و هر گزینه را براساس سرعت شروع کار و پرداخت هزینه ذکر کرده است. در حالی که اکثر افراد پول نقد سریع را ترجیح می دهند ، حراج های "کند" را تخفیف نکنید ، زیرا ممکن است در دراز مدت مبلغ بیشتری بپردازند.

    سریع - اگر دو هفته یا کمتر طول بکشد.
    متوسط - برای جادوگران که به یک ماه نزدیکتر می شوند.
    آهسته - هر چیزی که احتمالاً بیش از یک ماه طول بکشد.
    1. لباس های ملایم خود را بفروشید
    فروش لباس هایی که دیگر نمی پوشید روشی سریع برای درآمدزایی است. برای خرید سریعتر پول با فروشگاه های محلی ارسال کنید یا از سایت هایی مانند ThredUp و Poshmark برای یافتن خریداران استفاده کنید. اگر مسیر آنلاین را طی می کنید ، برای تعیین قیمت های رقابتی ، حتماً عکس های شفاف و روشن از قطعات خود تهیه کرده و در مورد موارد مشابه تحقیق کنید. نکاتی درباره نحوه فروش لباس خود دریافت کنید.

    زمان کل: سریع
    الزامات


    نظارت بر پول خود را در طول زمان تلاش
    اگر با اضطراب مالی روبرو هستید ، NerdWallet می تواند راههای پس انداز کردن را پیدا کند.

    2. تجارت با تلفن های قدیمی ، الکترونیک به صورت نقدی
    آیا یک تلفن قدیمی ، iPad یا سیستم بازی در آن وجود دارد؟ آن را در سایتی مانند Swappa و NextWorth بفروشید. برنامه تجارت در آمازون را که به شرکت کنندگان در کارتهای هدیه آمازون - و eBay نیز پرداخت می کند ، بررسی کنید. اگر عجله برای پول نقد دارید ، ecoATM را امتحان کنید. درباره فروش تلفن های استفاده شده بیشتر بدانید.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    3. محل پارکینگ خود را اجاره کنید
    نقاط پارکینگ می تواند یک کالای گرم به خصوص در مناطق شلوغ باشد. اگر یک جاده مخصوص جاده یا محل اختصاصی دارید که از آن استفاده نمی کنید ، آن را در Craigslist یا سرویس دیگری اجاره کنید. فقط مطمئن شوید که اگر اجاره دهنده هستید یا به یک انجمن صاحبان خانه تعلق دارید اجاره فضای شما مجاز است.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    4. رانندگی برای Uber ، Lyft
    به Uber یا Lyft (یا هر دو) بپیوندید و با رانندگی در اطراف ، درآمد کسب کنید. فقط فراموش نکنید که در هزینه های بنزین و تعمیر و نگهداری موثر نیست. شما به یک رکورد رانندگی تمیز و یک ماشین جدید در شرایط مناسب نیاز دارید. در مورد رانندگی Uber و Lyft بیشتر بدانید.

    زمان کل: سریع
    الزامات


    5- برای آمازون ، Uber Eats زایمان کنید
    از روند تحویل رو به رشد استفاده کرده و برای خدماتی مانند Instacart ، UberEats ، Postmates یا Amazon Flex ثبت نام کنید. در هر زمان تحویل ، در اکثر موارد ، حقوق دریافت می کنید و حتی می توانید راهنمایی بگیرید. یک ماشین همیشه مورد نیاز نیست - ارسال کنندگان به شما امکان می دهند برای تحویل کالا از دوچرخه ، اسکوتر یا دو پا استفاده کنید - اما بررسی پیش زمینه تقریباً همیشه جزئی از معامله است. درباره نحوه شروع کار با Amazon Flex ، UberEats و Instacart بیشتر بیاموزید.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    6. تبدیل به یک واکر سگ یا سکونتگاه سگ شوید
    عاشق سگها هستید ، اما آماده نیستید که یکی از مال خود را بدست آورید؟ با مراقبت از مشکلات سایر افراد ، رفع خود را برطرف کنید - و هزینه آن را پرداخت کنید. اگر خانه شما دوستدار سگ نیست ، فکر کنید که یک واکر سگ باشید. برنامه هایی مثل Wag! پیاده روی سگ را به صورت تقاضا پیشنهاد کنید ، بنابراین می توانید هنگام برنامه خود پیاده روی کنید. اگر فضا دارید (و اجازه صاحبخانه خود را ، اگر اجاره دهید) ، شبانه روزی سگ را پیشنهاد دهید. طبق گفته های این شرکت ، ساکنین سگ در Rover.com ، سایت برو برای نشستن با حیوانات خانگی ، معمولاً 25 تا 35 دلار در شب سفارش می دهند.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    7. یک بچه گربه بچه دار کنید
    نگهداری از کودکان فقط برای نوجوانان نیست. همه از دانشجویان کالج گرفته تا بازنشستگان اخیر می توانند با تماشای کودکان دیگران پول کسب کنند. ارجاع دهان به دهان از دوستان و خانواده هنوز یک روش عالی برای شروع است ، اما همچنین می توانید برای گسترش دسترسی خود یک پروفایل در Care.com یا Sittercity ایجاد کنید. توجه داشته باشید که هر مهارت تخصصی ، مانند گواهینامه های CPR یا تجربه کودکان دارای نیازهای ویژه را به خود اختصاص دهید تا خود را به بازار عرضه کنید.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    8. کار را به عنوان یک خانه دار پیدا کنید
    اگر مایل به تماشای خانه شخصی هستید - و شاید حیوانات خانگی را تغذیه کنید ، گیاهان را آب کنید و زباله ها را بیرون بگیرید - یک خانه دار شوید. برای مراجعه به شبکه شخصی خود ضربه بزنید یا HouseSitter.com را امتحان کنید ، که صاحبان خانه را با خانه متصل می کند. براساس وب سایت شرکت ، مردم معمولاً روزانه 25 تا 45 دلار درآمد دارند.

    زمان کل: سریع
    الزامات

    بازگشت به بالا


    9. کار آزاد را بصورت آنلاین انتخاب کنید

    وب سایتهایی مانند Upwork ، Fiverr و Freelancer فرصتهایی را برای انجام انواع کارهای آزاد از قبیل نوشتن ، برنامه نویسی ، طراحی ، بازاریابی ، ورود داده ها و دستیار مجازی فراهم می کنند. مسلط به یک زبان دوم؟ سایتهایی مانند ترجمه Gengo یا One Hour Translation را بررسی کنید یا از طریق سایت شخصی خود مشاغل تجاری خود را ترغیب کنید. مهم نیست که چه نوع آزاد کاری را انجام می دهید ، میزان نرخ کار را برای نوع کارهایی که ارائه می دهید ، پیگیری کنید تا بدانید که شارژ خیلی زیاد یا خیلی کمی دارید. بیاموزید که چگونه در Upwork شروع کنید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    10. وب سایت ها و برنامه ها را آزمایش کنید
    سایت هایی مانند UserTesting.com به خاطر افکار شما در مورد چگونگی عملکرد خوب یا نه چندان مناسب وب سایت ها و برنامه های خاص به شما پرداخت می کند. برای قبول شدن باید یک آزمون کوتاه را قبول کنید ، سپس برای هر تست 20 دقیقه ای 10 دلار به شما تعلق می گیرد که شامل ضبط و پاسخ به چهار سؤال کتبی پیگیری است.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    11. وظایف خود را در مکانیک ترک آمازون انتخاب کنید
    حتی در عصر اتوماسیون ، برخی از مشاغل هنوز نیاز به لمس انسان دارند. شرکت ها غالباً از طریق خدماتی مانند Amazon Turk Turk آمازون از این مشاغل خارج می شوند. این مشاغل می توانند خسته کننده باشند - برچسب زدن تصاویر ، رونویسی از فیلم ها ، طبقه بندی رسیدها - و می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت به هر جایی برسد. پرداخت به وظیفه بستگی دارد و شخصی که درخواست کار می کند قبل از پرداخت به شما ، محصول نهایی را تأیید می کند. این می تواند جایی برای کلاهبرداری باقی بگذارد ، بنابراین تحقیقات خود را انجام داده و به جامعه ای مانند TurkNation بپیوندید ، که می تواند شما را از فروشندگی های شیطانی دور کند. اطلاعات بیشتر در مورد انجام کارهای مربوط به مکانیک ترک را بخوانید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    12. فروش کارتهای هدیه بلااستفاده
    کارت های هدیه استفاده نشده خود را با استفاده از سایتی مانند Cardpool یا Giftcard Zen تخلیه کنید. می توانید کارتهایی را برای درصد تعادل بفروشید یا برای کارتهایی که استفاده خواهید کرد ، از آنها تجارت کنید. Cardpool همچنین دارای کیوسک و مکانهایی با کمک صندوق دار است تا بتوانید در محل نقدی دریافت کنید. اطلاعات بیشتر در مورد آنچه باید با کارتهای هدیه ناخواسته انجام شود را بخوانید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    براساس داده های Earnest ، وام دهنده آنلاین ، میزبان های Airbnb به طور متوسط 924 دلار در ماه درآمد کسب می کنند.

    13. اتاق خواب اضافی خود را در Airbnb لیست کنید
    یک اتاق خواب یدکی دارید - یا دو؟ تهیه آن در سایت های اجاره تعطیلات می تواند یک درآمد جانبی سودآور داشته باشد. به عنوان مثال ، براساس داده های Earnest ، وام دهنده آنلاین ، میزبان های Airbnb به طور متوسط 924 دلار در ماه درآمد کسب می کنند. اگر اجاره گر هستید ، فقط اطمینان حاصل کنید که همه چیز با توافقنامه اجاره شما قبل است. بیاموزید که چگونه از اجاره کوتاه مدت پول بگیرید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    آموزش آنلاین14. اجاره ماشین خود را
    ساکنان شهر اغلب از اتومبیل خود به مدت چند روز یا چند هفته استفاده نمی کنند. این زمان بیکار می تواند با ارائه خدمات مانند Getaround و Turo به پول ترجمه شود که به شما امکان می دهد تا ساعت یا روز ماشین خود را کرایه دهید. درآمد بالقوه با توجه به ماشین و محل متفاوت است ، اما وسایل نقلیه معمولی به طور معمول 30 تا 50 دلار در روز اجاره می دهند. اتومبیل های لوکس و وسایل نقلیه اسپرت حتی پول بیشتری نیز می پردازند. فقط مطمئن شوید که قبل از ثبت نام با ارائه دهنده بیمه خود صحبت می کنید تا مطمئن شوید که از این خط مشی استفاده نمی کنید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    15- برای پول نظرسنجی کنید
    با استفاده از نظرسنجی های آنلاین می توانید درآمد کمی داشته باشید - اما انتظار ندارید که در خمیر چرخید. سایت های نظرسنجی معمولاً بازپرداخت بزرگی ارائه نمی دهند ، مگر اینکه زمان زیادی را سرمایه گذاری کنید ، و بسیاری از سایت ها برای کسب کارت های هدیه از پول نقد مفیدتر هستند. برخی از سایتهای نظرسنجی مشهورتر Swagbucks و Global Test Market هستند. تجزیه و تحلیل ما را در مورد دوازده سایت نظرسنجی بخوانید تا بدانید کدام یک برای شما مناسب تر است.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    16. برای TaskRabbit ثبت نام کنید
    اگر در واقع از کنار هم قرار دادن مبلمان Ikea یا ایستادن در صف های طولانی لذت می برید ، ممکن است به خاطر انجام وظایف برای دیگران از کار بیفتید. وب سایتهایی مانند TaskRabbit می توانند شما را با افرادی که به انواع مختلفی نیاز دارند کمک کنند. طبق گفته این شرکت ، تمیز کردن ، تحویل و تحویل گرفتن کالا دستی بالاترین درآمد را دارند. در مورد چگونگی شروع کار در TaskRabbit بخوانید.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    طبق گفته TaskRabbit ، حرکت ، تمیز کردن ، تحویل و دستی بودن بیشترین درآمد را دارند.

    17. عکاسی خود را بفروشید
    عکس های خود را از طریق سایت هایی مانند Fine Art America به پول نقد تبدیل کنید ، که به شما امکان می دهد تصاویر خود را بارگذاری کنید تا به عنوان چاپ ، تی شرت ، کیف تلفن و موارد دیگر بفروشید. بازارهای دیگر عکاسان شامل SmugMug ، 500px و PhotoShelter است. برخی از سایت ها نیاز به اشتراك دارند اما ممكن است دارای ویژگی هایی باشد از فضای ذخیره سازی ابری گرفته تا گالری های محافظت شده با گذرواژه و یك وب سایت اختصاصی.

    زمان کل: متوسط
    الزامات

    18- معلم خصوصی شوید
    با تبدیل شدن به یک مدرس خصوصی ، مهارت های ریاضی ، علوم ، زبان های خارجی یا مهارت آمادگی آزمون را به یک کنفرانس سمت سود آور تبدیل کنید. می توانید افراد را بصورت آنلاین یا حضوری آموزش دهید. آنچه شما هزینه می کنید بستگی به تجربه ، تخصص و تقاضای شما دارد. برای شروع کار ، ببینید که چه نوع مربیگری در Craigslist مورد نیاز هستند یا در سایتهایی مانند Tutor.com یا Care.com نمایه ایجاد کنید. همچنین می توانید خدمات خود را در مدارس محلی و مراکز محلی تبلیغ کنید.

    19. از وبلاگ خود به عنوان یک شرکت وابسته درآمد کسب کنید
    اگر یک وبلاگ نویس هستید که از ترافیک مناسبی برخوردار است ، می توانید با پیوستن به یک شبکه وابسته ، درآمد کسب کنید. شرکت های وابسته (این شما هستند) وقتی شخصی از وب سایت به سایت شریک کلیک می کند پرداخت می شود و در آنجا چیزی خریداری می کند. برخی از وبلاگ نویسان از این طریق درآمد زیادی کسب می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی شرکت های وابسته و دیگر روش های درآمدزایی وبلاگ نویسان بخوانید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    20. کالاهای خود را در Etsy بفروشید
    آیا مزایایی برای نجاری ، جواهرات سازی ، گلدوزی یا سفال دارید؟ کالاهای خود را در سایت Etsy ، سایت مراجعه به صنعتگران فروش کالاهای خانگی ، هنر و کارد و چنگال بفروشید. سال گذشته ، تقریباً 30 میلیون خریدار بیش از 2.8 میلیارد دلار برای Etsy خرج کردند. در مورد چگونگی شروع به پول در Etsy بیشتر بدانید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    21. درآمد تبلیغاتی را از طریق وبلاگ یا کانال YouTube دریافت کنید
    فیلم گربه خود را به فیلم های نقدی تبدیل کنید. اگر ویدیوهای YouTube یا پست های وبلاگ شما مخاطب بزرگی را جذب می کنند ، ممکن است بتوانید از تبلیغات درآمد کسب کنید. با Google AdSense ، مشاغل هزینه می کنند که درمورد محتوای شما تبلیغ کنند. خدمات رایگان است ، اما الزاماتی وجود دارد که باید آنها را برآورده کنید. درباره YouTube با Google و Google AdSense اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    22. تبدیل به یک تأثیرگذار در اینستاگرام شوید
    شرکت ها برای تأیید محصولات خود از تأثیرگذار اینستاگرام - افرادی که دنباله های بزرگ و اختصاصی روی این سیستم عامل هستند - استفاده می کنند. می توانید با استفاده از فرصت های از طریق بستر بازاریابی مانند Instabrand یا Famebit یا با تماس با مارک هایی که می خواهید با آنها کار کنید ، اقدام به این کار کنید. درباره آنچه برای کسب درآمد در اینستاگرام لازم است بیشتر بخوانید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    23- از کانال Twitch خود کسب درآمد کنید
    هنگامی که در سایت Twitch ، سایت برو به سایت برای گیمرها ، بازی را می توانید یک جنبه سودآور سودآور بدست آورید. پخش کنندگان می توانند در صورت دستیابی به وضعیت Affiliate یا Partner ، از بینندگان کمک مالی دریافت کنند و حتی سهمی از اشتراک و درآمد تبلیغات را نیز بدست آورند. در مورد روشهای مختلف کسب درآمد در Twitch اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    24. برای خریدن رمز و راز ثبت نام کنید
    مشاغل غالباً می خواهند بدانند كه از منظر مشتری چطور عمل می كنند. ثبت نام کنید تا چشم و گوش آنها باشید. شما می توانید از طریق سایت هایی مانند IntelliShop ، BestMark و Sinclair Metrics Customer متقاضی آنلاین شوید. فقط از کلاهبرداریها مراقب باشید و قبل از ورود به سیستم ، تحقیقات کاملی انجام دهید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    25. کارهای فصلی پیدا کنید

    برای چند ماه احتیاج دارید؟ سعی کنید کاری فصلی داشته باشید ، مثل اینکه یک نگهبان ، نجات برف یا کار در خرده فروشی در ایام تعطیل باشید. کارفرمایان به طور معمول یک ماه یا دو ماه از فصل شلوغ خود مشغول کار هستند ، بنابراین برای دریافت حقوق و دستمزد خود برنامه ریزی کنید. پنجره های فروشگاه ، Craigslist و طبقه بندی محلی را برای فرصتهای فصلی بررسی کنید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    26. هواپیمای بدون سرنشین خود را به کار بگیرید
    بازار هواپیماهای بدون سرنشین در حال گسترش است. شرکت ها کارهایی مانند بازرسی هوایی ، عکاسی و نقشه برداری از زمین را استخدام می کنند. بنابراین اگر شما از قبل علاقه مندان به هواپیماهای بدون سرنشین هستید ، چرا هواپیمای خود را به کار ندهید؟ شما ابتدا باید آن را در اداره هواپیمایی فدرال (هواپیمایی کشوری) ثبت کنید و مجوز استفاده از آنها را برای استفاده تجاری دریافت کنید. سپس می توانید به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین برای مفرح درخواست کنید. بیاموزید که چگونه با هواپیماهای بدون سرنشین درآمد کسب کنید.

    زمان کل: کند
    الزامات

    بازگشت به بالا
    مراقب کلاهبرداری باشید
    اینترنت مملو از فرصت هایی است که بتوانید سریع یا آنلاین از خانه بیرون بیایید ، اما اگر کلاهبرداری آشکار نباشد ، خیلی از آنها نیز جای سوال دارند. از هرگونه "فرصتی" که درخواست پرداخت هزینه مقدم را دارد ، احتیاط کنید و بخواهید که برای صدور گواهینامه بپردازید ، یا شماره تأمین اجتماعی خود یا هرگونه اطلاعات مالی ، مانند شماره کارت اعتباری خود را درخواست کنید.

    nerdwallet


    ليست صفحات

    تعداد صفحات : -1

    چت باکس





    captcha


    ورود کاربران

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    آخرین نظرات کاربران