بهترین کارتهای حافظه برای دوربین شما

, آموزش آنلاین

نقشه سایت

خانه

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 25 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 3 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 14 بازدید دیروز : 10 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 26 بازدید ماه : 55 بازدید سال : 100 بازدید کلی : 10615 اطلاعات شما
    آی پی : 3.133.141.6 مرورگر : Unknown AppleWebKit سیستم عامل : Search Bot امروز : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

    آرشیو

    امکانات جانبی

    درباره ما

    تبلیغات

    بهترین کارتهای حافظه برای دوربین شما

    بهترین کارتهای حافظه برای دوربین شما

    راهنمای شما برای بهترین کارتهای حافظه.




    بهترین کارتهای حافظه: تصویر توسط JESHOOTS.COM
    (اعتبار تصویر: JESHOOTS.COM)
    بهترین کارتهای حافظه بخش مهمی از ابزارهای عکاس یا فیلمبردار است. از این گذشته ، پیشرفته ترین دوربین جهان چیزی نیست که بتواند تصاویر و فیلم های آن را ضبط کند.

    به هر نوع عکس که قصد دارید از آنها بگیرید ، به کارت حافظه مناسبی احتیاج دارید که نه تنها دارای فضای ذخیره سازی برای انباشت آنها بلکه سرعت انتقال مورد نیاز برای همگام شدن با حجم داده های درگیر نیز باشد.

    بهترین دوربین ها با تعدادی از انواع مختلف کارت حافظه سازگار هستند. رایج ترین کارت Secure Digital (SD) است که تقریباً به اندازه یک تمبر پستی است ، در حالی که دومین محبوب ترین نوع کوچکتر شناخته شده به عنوان microSD است ، در مورد اندازه ناخن. تلفن های هوشمند و تبلت ها با گزینه حافظه قابل ارتقاء معمولاً از کارت حافظه microSD دلخواه هستند ، در حالی که دوربین های اختصاصی تمایل به استفاده از کارت SD دارند.

    اشکال دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در مورد اندازه نعنا بعد از Eight می توان به کارت CompactFlash (CF) اشاره کرد ، یک فرمت مستحکم که معمولاً در DSLR قدیمی مشاهده می شود و جانشین آن در قالب فرمت XQD جدیدتر ، توسعه یافته برای مقابله با تقاضای روزافزون آخرین - دوربین های نسل که می توانند تصاویر و فیلم ها با وضوح بسیار بالا را در فضاهای بسیار کوتاه زمان فیلم برداری کنند. این مورد توسط بسیاری از دوربینهای کنونی بدون آینه فعلی مانند Nikon Z6 و Nikon Z7 مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر ، به بخش انتخاب کارت حافظه مناسب بروید.

    بهترین کارتهای حافظه موجود است
    بهترین کارتهای حافظه: SanDisk Extreme PRO SD UHS-I
    01. SanDisk Extreme PRO SD UHS-I
    بهترین کارت حافظه SD همه جانبه

    نوع کارت: SDXC | ظرفیت: 64 GB-1TB | سرعت خوانده شده: حداکثر 90 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 170 مگابایت در ثانیه | گارانتی: گارانتی محدود مادام العمر | مناسب برای: عکاسی و / یا فیلم (از جمله 4K)


    23.15 دلار
    مشاهده در AMAZON
    49.95 دلار
    نمایش در آمازون
    مشاهده همه قیمت ها (3 یافت شده)
    عملکرد سریع عالی آتش نتایج بدون لکنت گزینه های استاندارد ارزان تر گزینه های سریع تر
    به کاربران قدرت توصیه می شود کارت Extreme PRO SDXC را از تولید کننده کارت ایستاده بلند SanDisk بررسی کنند. این گزینه در ظرفیت های 64 گیگابایتی تا 1 ترابایت چشمگیر موجود است ، این گزینه دارای رتبه کلاس 3 سرعت است. مزیت عملی واقعی در اینجا نه تنها سرعت نوشتن را تا 90 مگابایت در ثانیه افزایش می دهد - این بدان معنی است که قادر است با شلیک های متوالی آتش سوزی سریع و در JPEG و Raw نیز مقابله کند - بلکه سرعت انتقال بسیار سریع آن نیز تا 170MB است / ، که باعث گردش در گردش کار علاقه مندان و جوانب مثبت خواهد شد.

    گذشته از ساده تر کردن توالی عکس های Raw ، داده های ارائه شده در اینجا همچنین باعث می شود آن را برای فیلمبرداری با کیفیت 4K مناسب کنید. خلاصه اینکه ، این یک مدعی توانا است.

    (اعتبار تصویر: لکسار)
    02. Lexar Professional 633x SDHC / SDXC UHS-I
    یک انتخاب عالی برای تیراندازهای سنگین عکس و فیلم به طور یکسان

    نوع کارت: SDHC و / یا SDXC | ظرفیت: حداکثر 1 ترابایت | سرعت خواندن: حداکثر 95 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 45 مگابیت در ثانیه | گارانتی: گارانتی محدود مادام العمر | مناسب برای: عکاسی و / یا فیلم (از جمله 4K)


    11.99 دلار
    مشاهده در AMAZON
    $ 16.99
    نمایش در آمازون
    مشاهده همه قیمت ها (3 یافت شده)
    سرعت انتقال چشمگیر گزینه های ظرفیت بالا گران قیمت در ذخیره سازی بالا است
    در ظرفیت های مختلف از 32 گیگابایت تا 1 ترابایت موجود است ، Lexar Professional 633x SDHC / SDXC UHS-I یک کارت است که به منظور تحمل سخت افزارهای استفاده حرفه ای طراحی شده است. سرعت انتقال آن به اندازه کافی سریع است تا بتواند از حجم بالایی از عکس ها و فیلم های 4K برخوردار باشد ، بنابراین مهم نیست که قصد تصویر برداری را دارید ، می توانید مطمئن باشید که این کارت می تواند به روز خود ادامه دهد.

    در حالی که این روزها کارت های با ظرفیت پایین تر می توانند با قیمت بسیار مناسب انتخاب شوند ، وقتی که به سطح 1TB می رسید ، قیمتها خیلی سریع صعود می کنند ، درصورتی که بودجه نگرانی دارد این نکته را در نظر داشته باشید. اگر می توانید کشش کنید ، این یک کارت عالی است که باید با استفاده سالها به شما پاداش دهد.

    بهترین کارت حافظه (اعتبار تصویر: Sandisk)
    03. SanDisk Extreme Pro microSDXC UHS-I
    سرعت فوق العاده را وعده می دهد ، اما ظرفیت عظیم شاید برجسته ترین چیز در مورد این سری کارت باشد

    نوع کارت: microSDXC | ظرفیت: حداکثر 1 ترابایت | سرعت خوانده شده: حداکثر 170 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 90 مگابایت در ثانیه | گارانتی: گارانتی محدود مادام العمر | مناسب برای: گرفتن و ایجاد تصویر با ظرفیت بالا


    158.25 دلار
    مشاهده در AMAZON
    مشاهده همه قیمت ها (2 یافت شده)
    ظرفیت ذخیره سازی عظیم بر روی یک کارت کوچک مناسب برای طیف گسترده ای از دستگاه های دیجیتالی سرعت پایین را بخوانید آسان برای از بین بردن پشت مبل
    یکی دیگر از کارتهای نسبتاً جدید microSDXC و دسته کوچک موسیقی جاز آداپتور SD بزرگتر برای سازندگان تصویر پرکار که کارتهای خود را در انواع مختلف اسلات می چسبند. در اینجا در انواع مختلفی از ظرفیتهای مختلف از 32 گیگابایت تا 1TB پرشور در دسترس است. تصور کنید که از رسانه های حالت جامد فقط اندازه یک اثر انگشت وجود دارد. با این حال ، در حالی که سرعت خواندن و نوشتن برای این کارتها کافی است ، آنها با سرعت خواندن حداکثر تنها 170 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن حداکثر 90 مگابایت در ثانیه سریعترین بازار نیستند. اگر سرعت شما بیشتر از ظرفیت است ، می توانید به UHS-I همان تولید کننده نگاه کنید

    کارتهای سری من که حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت دارند ، اما سرعت انتقال کمی رضایت بخش تر 275MB / sec را ارائه می دهند.

    بهترین کارتهای حافظه: Lexar Professional Class 10 UHS-II 2000X Speed
    04. سرعت حرفه ای Lexar کلاس 10 UHS-II 2000X
    یکی از بهترین کارتهای SD برای عکاسان حرفه ای

    نوع کارت: SDHC و / یا SDXC | ظرفیت: حداکثر 128 گیگابایت | سرعت خوانده شده: حداکثر 300 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 260 مگابایت در ثانیه | گارانتی: گارانتی محدود مادام العمر | مناسب برای: هم عکاسی و هم فیلم (از جمله 4K)


    44.99 دلار
    مشاهده در AMAZON

    56.95 دلار
    نمایش در آمازون
    100 دلار
    نمایش در آمازون
    مشاهده همه قیمت ها (4 یافت شده)
    گارانتی با طول عمر سریع و کارآمد محدود رقبای مقرون به صرفه
    لکسار مدتهاست که علاقه مندان به عکاسی و تیراندازان حرفه ای کارت گرافیکی به حساب می آیند ، و با وجود ناپدید شدن مدتی از بازار ، با وجود گزینه های فراوان لکسار که هنوز در دسترس است بازگردد. یک انتخاب خوب برای ما سرعت Lexar Professional 16GB Class 10 UHS-II 1000x است که از فناوری UHS-II استفاده می کند تا سرعت انتقال تا 300 مگابایت در ثانیه را امکان پذیر کند و سرعت نوشتن را تا 260 مگابایت در ثانیه انجام می دهد.

    این تضمین می کند ، شما ضبط می کنید ، تمام فیلم ها را با کیفیت HD ، 4K ضبط می کنید ، یا پرونده های خلوص با وضوح بالا را ضبط می کنید ، این کارت حتی اگر حداکثر ظرفیت داده 128 گیگابایت باشد ، به جای حداکثر 512 گیگابایت ارائه شده توسط برخی رقبا ، کالا را تحویل می دهد. یک جایگزین نزدیک از لحاظ مشخصات و عملکرد می تواند Extreme PRO SD UHS-II SanDisk (همچنین در اینجا نمایش داده می شود) ، اما احساس می کنیم شما واقعاً نمی توانید با این یکی اشتباه کنید.

    بهترین کارتهای حافظه: SanDisk Extreme PRO SD UHS-II
    05. SanDisk Extreme PRO SD UHS-II
    کارت حتی سریعتر از نسخه UHS-I Pro

    نوع کارت: SDXC | ظرفیت: حداکثر 128 گیگابایت | سرعت خوانده شده: حداکثر 300 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 260 مگابایت در ثانیه | گارانتی: گارانتی محدود مادام العمر | مناسب برای: جوانب مثبت و مایل به شلیک پشت سر هم عکس های با رزولوشن پرمصرف و فیلمبرداری


    98.95 دلار
    مشاهده در AMAZON
    مشاهده همه قیمت ها (2 یافت شده)
    سرعت بی نظیر فیلمبرداری صاف 4K صاف و غیرقابل انفعال سرعت بیش از ظرفیت است
    اگر شما به عنوان یک عکاس حرفه ای کار می کنید ، از آن عکسبرداری ضروری استفاده کنید ، می تواند یک اشتباه گرانقیمت باشد ، و به ویژه تحریک کننده است زیرا کارت شما نمی تواند از این امر جلوگیری کند. با سرمایه گذاری در این سرعت بسیار سریع و ناگزیر از هزینه های اخیر ، سعی کنید از وقوع این اتفاق جلوگیری کنید ، مثلاً از SanDisk Stalwart صنعت - SanDisk Extreme PRO SD UHS-II. در ارائه سرعت خواندن حداکثر 300 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 260 مگابایت در ثانیه به همان اندازه چشمگیر ، این یک رهبر کلاس در بین کارتهای حافظه است.

    مشخصات فوق باعث می شود گزینه ای برای رپورتاژ ، عکاسان ورزشی و حیات وحش ، عکسبرداری از انفجار عکسبرداری از عکس های خاموش سریع ، یا فیلمبرداری هایی که خواهان وضوح فیلم با وضوح 4K هستند ، با شکار داده های اجتناب ناپذیر که همراه آن است. از آنجا که این کارت SDXC ("ظرفیت توسعه یافته") نیز است ، ذخیره سازی چشمگیر است. کارتهای موجود از 32 گیگابایت تا 128 گیگابایت هستند ، اما واقعاً لهجه در اینجا سریع است.

    بهترین کارتهای حافظه: SF-G Tough SDXC سونی
    06. سونی SF-G سخت SDXC
    کارت حافظه نژاد فوق العاده قوی

    نوع کارت: SDXC | ظرفیت: حداکثر 128 گیگابایت | سرعت خوانده شده: حداکثر 300 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 299 مگابایت در ثانیه | گارانتی: سازنده | مناسب برای: عکسبرداری و فیلمبرداری با سرعت بالا (از جمله 4K)


    97.76 دلار
    مشاهده در AMAZON

    188 دلار
    نمایش در آمازون
    مشاهده همه قیمت ها (3 یافت شده)
    طراحی سختی گرد و غبار ، خاک ، آب و ضد آهک به طور کنونی فقط تا 128 گیگابایت به طور اجتناب ناپذیر از کارتهای اساسی تر
    هرچه ظرفیت داده کارت بزرگتر باشد ، نگرانی بالقوه از دست دادن صدها نفر بیشتر خواهد بود ، احتمالاً هزاران پرونده تصویر گرانبها باید اتفاق بیفتد. هدف از بین بردن برخی از این استرس ، دامنه سونی سخت است که در قالب SD معمولی استفاده می شود. اگرچه هیچ کارتی نمی تواند ادعا کند که 100٪ ضد انهدام است ، با غرق بودن در برابر گرد و غبار و ضد آب بودن وجود دارد ، در حالی که دارای مقاومت خمش و خمش در معامله است - یعنی قادر به تحمل 18KG فشار اعمال شده (که 18 برابر بیشتر است). از SD استاندارد)

    اگر هنوز نیاز به قانع کردن بیشتری دارید ، سخت افزار سونی همچنین در برابر قطره های 5 متر ارتفاع آزمایش شده است ، در حالی که کارت را می توان به راحتی از هر نوع دانه ای که بر روی آن قرار گیرد تمیز کرد. با سرعت بالا ، یک امتیاز دیگر توانایی کارت برای مقابله با ضبط متوالی 241 فشرده شده خام یا 362 JPEG در حالت عکسبرداری پشت سر هم در 20fps در Sony A9 است. اگر یک تیرانداز طرفدار هستید و بودجه دارید ، مطمئناً می خواهید این موارد را بررسی کنید.

    (اعتبار تصویر: سونی)
    07. کارت حافظه سری XQD G سری Sony
    در حال حاضر بهترین کارت XQD

    نوع کارت: XQD | ظرفیت: 64 GB-240GB | سرعت خواندن: حداکثر 440 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 400 مگابایت در ثانیه | گارانتی: سازنده | مناسب برای: عکسبرداری و فیلمبرداری با سرعت بالا (از جمله 4K)

    123 دلار
    مشاهده در AMAZON

    128،99 دلار
    نمایش در آمازون
    مشاهده همه قیمت ها (3 یافت شده)
    سرعت انتقال فوق العاده سریع سرعت ساخت سازگار با سازگاری محدود
    فرمت XQD در هر دوربین استفاده نمی شود ، اما توسط نیکون به دلیل برخی از DSLR های آن و دوربین های آینه بدون قاب کامل سری Z (اخیراً دوربین فیلمبرداری با کیفیت بالا سونی) به تصویب رسیده است. اگر شما یک کاربر نیکون در بازار کارت XQD هستید ، حساب می کنیم که Sony P

    rofessional XQD G Series 64GB بهترین شرط بندی شماست. سرعت خواندن و نوشتن شگفت آور سریع آن بیش از 400 مگابایت در ثانیه به معنای آن است که حتی با عکسبرداری پشت سر هم RAW پشت سر هم و فیلمبرداری 4K بیشتر از این ادامه خواهد یافت و روند صادرات خلاقیت های شما از دوربین به رایانه شخصی مانند خواهد بود رویا.

    این کارت همچنین سخت ساخته شده است ، با یک پوسته بیرونی با دوام طراحی شده است که محکم و مقاوم در برابر گرد و غبار است ، بنابراین اگر از نوع خاصی هستید که دوربین خود را در شرایط سخت قرار دهید ، می توانید مطمئن باشید که این کارت قادر به مقابله خواهد بود. این واقعاً واقعیت کار کارت XQD سونی است - این قادر است هر آنچه را که شما و دوربین خود به آن پرتاب می کنید ، رسیدگی کند ، خواه سرعت عکسبرداری شما باشد یا شرایطی که خودتان در آن قرار دارید. دوربینهای سطح بالا نیکون از نظر کارت - مطمئن شوید که آن را به آنها می دهید.

    بهترین کارتهای حافظه: فراتر از SDXC UHS-II U3
    08. فراتر از SDXC UHS-II U3
    عالی برای عکسبرداری از پرونده های خام یا فیلم با وضوح بالا

    نوع کارت: SDXC | ظرفیت: حداکثر 64 گیگابایت | سرعت خوانده شده: حداکثر 285MB / s | سرعت نوشتن: حداکثر 180 مگابایت در ثانیه | گارانتی: پنج سال ضمانت محدود | مناسب برای: جوانب مثبت عکسبرداری با سرعت بالا خاموش و فیلم با کیفیت 4K عالی


    31.49 دلار
    مشاهده در AMAZON
    35.99 یورو
    مشاهده در Conrad Electronic
    مشاهده همه قیمت ها (3 یافت شده)
    Blisteringly fast مقدار خوب برای پول گزینه های سریعتر گزینه های سریعتر موجود است
    اگر این پرونده های خام است که در درجه اول شما نیاز به ضبط دارید ، می توانید کارتی را تهیه کنید که بتواند با تصاویر با بالاترین کیفیت در انفجارهای متوالی مقابله کند - و همچنین یکی از آنها که دارای یک ظرفیت ذخیره سازی کافی برای جلوگیری از تعویض رسانه های مورد استفاده در آن است. آن لحظه تعیین کننده در حالی که ظرفیت حداکثر 64 GB Transcend SDXC UHS-I U3 (گزینه جایگزین آن 32 گیگابایت) ممکن است در مقایسه با گزینه های دیگر در اینجا کمی کوچک به نظر برسد ، عملکرد هر چیزی است ، اما از طریق خواندن و نوشتن سریع بارگذاری شده 285 مگابایت در ثانیه و 180 MB / s به ترتیب.

    بدیهی است که شما قادر به استفاده از این DSLR یا دوربین فیلمبرداری سازگار با UHS-II هستید ، بنابراین بررسی کنید - اما سرعت های حداکثر حداکثر 3 برابر سریعتر از کارتهای حافظه SD UHS-1 SD را می توان تحویل داد. این کارت های مارک Transcend همچنین شوک و ضد اشعه ایکس هستند ، در نتیجه درجه ای را برای علاقه مندان و جوانب مثبت عکس و فیلم فراهم می کنند.

    بهترین کارت حافظه: Lexar Professional 1800x microSDXC 128GB UHS-II (اعتبار تصویر: Sandisk)
    09. Lexar Professional 1800x microSDXC 128GB UHS-II
    کارت کوچکی که هم از نظر ظرفیت و هم از نظر سرعت زیاد است

    نوع کارت: microSDXC | ظرفیت: حداکثر 128 گیگابایت | سرعت خوانده شده: حداکثر 270 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 110 مگابایت در ثانیه | گارانتی: گارانتی محدود مادام العمر | مناسب برای: هر دو عکاسی با سرعت بالا و فیلمبرداری با کیفیت 4k


    $ 10.99
    مشاهده در AMAZON

    19.99 دلار
    نمایش در آمازون
    34.99 دلار
    نمایش در دل

    مشاهده همه قیمت ها (7 یافت شده)
    سریع فیلم ها را به حداکثر 4K قابل پخش مجدد پخش کنید (در صورت بروز حوادث) سرعت بنویسید بسیار عالی نیست
    کارتهای microSD به اندازه انگشت برای همه چیز مفید است از تلفن های هوشمند و تبلت ها گرفته تا دوربین های اکشن و هواپیماهای بدون سرنشین. با این وجود اگرچه کوچک و اندکی ظریف برای درج و استخراج هستند ، از نظر عملکردشان به طور فزاینده ای قدرتمند هستند. دامنه کارت های microSDXC حرفه ای Lexar را با سرعت انتقال دوستانه فیلم برداری 4K حداکثر 270 مگابایت در ثانیه و در حال حاضر ظرفیت داده های حداکثر 128 گیگابایت وارد کنید ، که باعث می شود تقریبا تعداد بی شماری از سلفی های گوشی های هوشمند تسهیل شود.

    نکته جالب اینجاست که این کارت Lexar همچنین دارای آداپتور SD UHS-II است بنابراین می توان از کارتهای microSD در شکاف های کارت دوربین با اندازه معمولی (بزرگتر) برای انعطاف پذیری خلاقانه و عملی استفاده کرد. کارت ها همچنین با دستگاه های UHS-I به عقب سازگار هستند و برای داشتن آرامش بیشتر با ضمانت ماندگاری محدود همراه هستند.

    بهترین کارتهای حافظه: PNY Elite Performance SDXC
    10. SDNC عملکرد PNY Elite
    کارت رسانه ای به اندازه تصویر کوچک با ظرفیت بالا برای همه خاطرات دیجیتالی شما

    نوع کارت: SDXC | ظرفیت: حداکثر 512 گیگابایت | سرعت خوانده شده: حداکثر 95 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: مشخص نشده است | گارانتی: طول عمر (محدود) | مناسب برای: عکسبرداری و فیلمبرداری با سرعت بالا (از جمله 4K)


    79.99 دلار
    مشاهده در AMAZON
    مشاهده همه قیمت ها (2 یافت شده)
    طراحی ضد آب و شوک قیمت مناسب گزینه های جایگزین سریعتر PNY نام تجاری نام آشنایی کمتری است
    اگرچه تعداد کارتهای پیشنهادی با قیمت بودجه زیادی با مارک PNY مستقر در آمریکا وجود دارد ، اما این سری از Elite Performance با ظرفیت های 32 گیگابایتی مفید تا 512 گیگابایتی سخاوتمندانه ، در حال حاضر در صدر قرار دارد. این کارت نه تنها از ظرفیت بالایی برخوردار است ، بلکه همچنین با سرعت استاندارد خواندن 95 مگابایت در ثانیه از کارت فرمت SDXC می توان به سرعت استاندارد خواند. moniker 'Elite' نشان می دهد که این کارتهای سازگار با سرعت 10 کلاس ، UHS-1 نه تنها برای فیلمبرداری با DSLR مناسب هستند ، بلکه با داشتن آن دوام بالایی دارند ، ضد آب بودن ، ضد ضربه ، ضد دما و ضد آهنربا بودن. بنابراین این برند قادر است ادعا کند که کارتهای سری Elite Performance برای علاقه مندان به عکسهای پیشرفته و حتی متخصصان و همچنین کسانی که کلیپ های با کیفیت 4K ضبط می کنند مناسب هستند. آرامش خاطر با ضمانت محدود عمر تأمین می شود.

    (اعتبار تصویر: SanDisk)
    11. SanDisk Extreme
    کارت SDHC با بودجه فوق العاده

    نوع کارت: SDH

    ج | ظرفیت: حداکثر 256 گیگابایت | سرعت خوانده شده: حداکثر 90 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 40 مگابایت در ثانیه | گارانتی: گارانتی محدود مادام العمر | مناسب برای: هم عکاسی و هم فیلم (از جمله 4K)

    $ 7.99
    مشاهده در AMAZON
    35.18 دلار
    نمایش در آمازون
    12.99 یورو
    مشاهده در Conrad Electronic
    مشاهده همه قیمت ها (4 یافت شده)
    عملکرد خوبRobustNot به همان اندازه سریع نیست که سایر کارتهای SanDisk دارای ظرفیت محدود باشند
    اگر به دنبال پایین نگه داشتن هزینه ، به دنبال یک کارت حافظه با عملکرد عالی و با ظرفیت مناسب برای ذخیره سازی هستید ، در این صورت کارت SandDisk Extreme یک انتخاب بسیار مناسب است. برخلاف نسخه های "Pro" ، این کارت حافظه بودجه است و سازگاری UHS Speed Class 3 را ارائه می دهد ، بنابراین اگر فیلمبرداری با کیفیت 1080p یا حتی 4K را تهیه می کنید ، این کارت به اندازه کافی سریع خواهد بود. از همه مهمتر ، این فناوری از آب ، دما و ضد ضربه برخوردار است ، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن ، آن را با خود ببرید و از آن استفاده کنید.

    بهترین کارتهای حافظه: SanDisk Extreme PRO CompactFlash
    12. SanDisk Extreme PRO CompactFlash
    هیچ چیزی در مورد سرعت خواندن 160 مگابایت در ثانیه وجود ندارد

    نوع کارت: CompactFlash | ظرفیت: حداکثر 256 گیگابایت | سرعت خواندن: حداکثر 160 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 150 مگابایت در ثانیه | گارانتی: گارانتی محدود مادام العمر | مناسب برای: هم عکاسی و هم فیلم (از جمله 4K)


    42.95 دلار
    مشاهده در AMAZON
    مشاهده همه قیمت ها (2 یافت شده)
    مناسب برای گرفتن عکس ثابت یا فیلمبرداری مناسب برای هر دو وضوح کامل HD و 4K نمی تواند مطابق با سرعت فرمت SDXC کارتهای Extreme PRO یکی از قدیمی ترین قالب های حافظه دوربین باشد
    کارتهای فلش فشرده ممکن است قدیمی تر و حجیم تر از گزینه جایگزین جدید با فرمت SD باشند ، اما این بدان معنی نیست که آنها هنوز هم نمی توانند ظرفیت و سرعت کافی را برای رضایت کاربر DSLR امروزی ارائه دهند. نکته موردی ، دامنه CompactFlash SanDisk است که ظرفیت هایی را از 16 گیگابایت مفید تا یک کاربر قدرت 256 گیگابایتی ارائه می دهد ، بنابراین لازم نیست که در گرمای عمل کارت های رسانه ای را تعویض کنید.

    در این مورد چشمگیر است سرعت نوشتن حداکثر تا 140 مگابایت در ثانیه با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت (در غیر اینصورت 150 مگابایت در ثانیه برای ظرفیتهای 128 گیگابایتی و ظرفیتهای پایین تر است) ، همچنین باعث می شود که آن را به همان اندازه برای استفاده از فیلم مناسب باشد ، به خصوص برای کسانی که DSLR ها نیز ارائه می دهند. ضبط کامل HD در حقیقت ، با حداقل سرعت نوشتن 65MB / s ، ادعای سازنده آن این است که این یک کلاس پیشرو است.

    بهترین کارتهای حافظه: Transcend CompactFlash 800
    13. فراتر از CompactFlash 800
    CF Transcend فضای ذخیره‌سازی داده زیادی را برای شما فراهم می کند

    نوع کارت: CompactFlash | ظرفیت: حداکثر 256 گیگابایت | سرعت خوانده شده: حداکثر 120 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 60 مگابایت در ثانیه | گارانتی: پنج سال ضمانت محدود | مناسب برای: هم عکاسی و هم فیلم (از جمله Full HD)


    150.49 دلار
    مشاهده در AMAZON
    مشاهده همه قیمت ها (2 یافت شده)
    انتقال سریع و آسان فایل برای فیلم VideoSlower از رقبا بدون ضمانت ماندگاری
    اگرچه ممکن است به عنوان مارکهای کارت رقیب برای رصدگر گاه به گاه قابل تشخیص نباشد ، Transcend یکی از بازیکنان بلند مدت در بازار است - و ، مفید است که هنوز بسیاری از کارت های کم ظرفیت را ایجاد می کند ، و جذابیت آشکاری را برای کسانی که در بودجه تنگ تری دارند ، به وجود می آورد. با این حال ، حتی ارائه ظرفیت بالاتر که ممکن است برای کاربران نیمه حرفه ای DSLR جذاب باشد - مانند این سری CompactFlash 800 - به سختی برای آنچه ارائه می شود گران نیست.

    ظرفیت ها از یک استاندارد 32 گیگابایتی تا 256 گیگابایتی چشمگیر تر است. مشخصات برای کارت بودجه نیز جامد است. در اینجا سرعت خواندن حداکثر 120 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 60 مگابایت در ثانیه را داریم. عملکرد واقعی البته تحت تأثیر سخت افزار و نرم افزار دوربین قرار دارد ، همانطور که در هر کارت وجود دارد. با این وجود ، در اینجا حتی یک کد اصلاح تصحیح خطا وجود دارد تا خطاهای انتقال را تشخیص و تصحیح کند.

    بهترین کارتهای حافظه: Samsung PRO Endurance
    14. سامسونگ PRO استقامتی
    بهترین کارت MicroSD ، مناسب برای دستگاه های مختلف

    نوع کارت: microSD (با آداپتور SD) | ظرفیت: حداکثر 128 گیگابایت | سرعت خوانده شده: حداکثر 100 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 30 مگابایت در ثانیه | گارانتی: حداکثر 5 سال | مناسب برای: دوربین های اکشن ، داشکر ، دوربین های امنیتی

    $ 10.99
    مشاهده در DELL

    12 دلار
    نمایش در آمازون
    12.75 دلار
    نمایش در آمازون
    مشاهده همه قیمت ها (8 یافت شده)
    با دوام ماندگار و طولانی تر به راحتی کنترل می شود از دست دادن بسیار آسان است
    Samsung PRO Endurance انتخاب ما در حال حاضر بهترین کارت های microSD است. دریافت کارت میکرو اس دی با آداپتورهای با اندازه بزرگتر SD ، کمی بیشتر هزینه دارد ، اگرچه این سریال هنوز هم قیمت بسیار مناسبی دارد.

    این قرعه کشی در اینجا شامل این واقعیت است که گفته می شود کارت ها قادر به تحمل محیط های سخت هستند و ماندگاری بیشتری دارند و به خصوص برای استفاده در دوربین های اکشن مناسب هستند. این امر به این دلیل است که آنها می توانند به طور مداوم با سرعت خواندن و نوشتن زیاد ضبط شوند (به ترتیب 100 مگابایت در ثانیه و 30 مگابایت در ثانیه) همچنین برای کارت با بالاترین ظرفیت وعده داده شده صنعت بهترین 43.800 ساعت ضبط ویدیو مداوم است. آرامش خاطر با ضمانت نامه های بین دو سال برای کارت های ظرفیت پایین ، تا پنج سال برای کارت های حداکثر ظرفیت ارائه می شود.

    بهترین کارتهای حافظه: Samsung EVO Plus
    15. سامسونگ EVO پلاس
    کارتهای microSD ارزان قیمت با آداپتور کارت SD

    نوع کارت: microSD (با آداپتور SD) | ظرفیت: حداکثر 512 گیگابایت | سرعت خوانده شده: حداکثر 100 مگابایت در ثانیه | سرعت نوشتن: حداکثر 30 مگابایت در ثانیه | گارانتی: 10 سال | مناسب برای: روز تا

    عکاسی روزانه

    $ 10.99
    مشاهده در DELL

    24.94 دلار
    نمایش در آمازون
    28.99 دلار
    نمایش در دل

    مشاهده همه قیمت ها (8 یافت شده)
    سرعت خواندن سخاوتمندانه از Fiddly بدون آداپتور محافظت می شود به راحتی از بین می رود
    با استفاده از ظرفیتهای 32 گیگابایتی ، 64 گیگابایتی ، 128 گیگابایتی ، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی ، این کارتهای microSD کلاس 10 به راحتی با یک آداپتور SD عرضه می شوند که به آنها امکان استفاده در دوربین ها را به همان راحتی به عنوان تلفن هوشمند یا تبلت می دهد. کمترین هزینه برای کمتر از 20 پوند برای کمترین ظرفیت 32 گیگابایتی ، به نظر می رسد با توجه به اینکه آنها سرعت خواندن 100 مگابیت در ثانیه را مدیریت می کنند (البته با سرعت نوشتن متوسط 30 مگابایت در ثانیه). طراحی قرمز روشن همچنین تضمین می کند این گزینه جک تمام معاملات سامسونگ با وجود داشتن اندازه ناخن ، به راحتی از پشت مبل گم نمی شود. آرامش خاطر همچنین از طریق ضمانت 10 ساله محدود صورت می گیرد ، به علاوه این واقعیت است که کارت ها به عنوان ضد آب ، ضد دما ، ضد اشعه ایکس و ضد مغناطیسی ادعا می شوند.

    انتخاب بهترین کارت حافظه برای نیازهای شما
    همه این بدان معنی است که هنگام انتخاب بهترین کارت حافظه برای دوربین ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که شخصی را انتخاب کنید که از نظر جسمی متناسب با آن باشد. اگر مطمئن نیستید با سازنده دستگاه خود تماس بگیرید؛ اطلاعات در جایی به پرواز در خواهد آمد. شایان ذکر است که کارتهای microSD اغلب با آداپتور SD همراه هستند و از این رو می توان با یک دوربین که دارای شکاف SD است نیز استفاده کرد. اگر می خواهید کارت حافظه را بین دوربین اصلی و تلفن هوشمند خود جابجا کنید ، این می تواند مفید باشد.

    پس از مرتب سازی این موضوع ، این مسئله به وجود می آید که شما چه چیزی و چگونه شلیک می کنید ، که بر چه نوع سرعت (خواندن / نوشتن) و ظرفیت (در مگابایت یا MD ، اما بیشتر این روزها ، در گیگابایت یا گیگابایت) تأثیر می گذارد. از کارت خود نیاز دارید عکسبرداری از فیلم های 4K یا تصاویر با وضوح بسیار بالا به هر دو مورد نیاز دارد. همچنین ، اگر در شرایط شدیدتری در فضای بیرون شلیک می کنید ، ممکن است ارزش استفاده از کارت ضد ‘تخریب بیشتر را داشته باشید که می توان آن را در آب یا خاک فرو ریخت ، مانند یکی از برد Sony Tough.

    قاعده کلی هنگام خرید کارت این است که به بالاترین ظرفیت ذخیره سازی داده و سریعترین سرعت نوشتن / خواندن موجود برای بودجه و قابلیت دوربین خود مراجعه کنید. اگر فقط در دوربین سطح ورودی شلیک می کنید ، با وضوح متوسط و ضربان تصویربرداری با فریم در ثانیه پایین ، ممکن است نیازی به تصمیم گیری در مورد کارت های حافظه که در حال حاضر «سگ برتر» است انتخاب کنید. شما یک بسته نرم افزاری به محض رسیدن به سرعت های سریع و ظرفیت های بالا ، قیمت ها به طرز شگفت آور بالا می روند ، که معقول است ، مانند گذشته ، اینها ابزارهای حرفه ای هستند.

    بیشتر بخوانید:


    ليست صفحات

    تعداد صفحات : -1

    چت باکس





    captcha


    ورود کاربران

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    آخرین نظرات کاربران