نحوه یادگیری زبان انگلیسی

, آموزش آنلاین

نقشه سایت

خانه

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 25 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 5 بازدید دیروز : 10 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 17 بازدید ماه : 46 بازدید سال : 91 بازدید کلی : 10606 اطلاعات شما
    آی پی : 3.19.31.73 مرورگر : Unknown AppleWebKit سیستم عامل : Search Bot امروز : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

    آرشیو

    امکانات جانبی

    درباره ما

    تبلیغات

    نحوه یادگیری زبان انگلیسی

    نحوه یادگیری زبان انگلیسی

    حتی اگر انگلیسی صحبت می کنید ، طیف گسترده ای از لهجه های منطقه ای و الگوهای گفتار وجود دارد. این روشهای متنوع ، مفید و پویا ارتباطات است. اما متأسفانه ، اگر کسی نتواند به زبان انگلیسی استاندارد ارتباط برقرار کند ، ممکن است فرد به عنوان بی سواد مورد تبعیض قرار بگیرد ، و گاهی اوقات قادر به برقراری ارتباط موثر نخواهد بود. خوشبختانه روش های زیادی برای غوطه ور شدن در این روش برقراری ارتباط وجود دارد. انگلیسی کلمات از انواع مختلف زبان را وام می گیرد و اصطلاحات جدید دائماً در حال ظهور هستند.

    از انگلیسی استاندارد استفاده کنید. انگلیسی استاندارد نوعی انگلیسی است که به عنوان جهانی ترین پذیرش پذیرفته می شود و بیشتر مبتنی بر انگلیسی مکتوب است. انگلیسی و انگلیسی به سبک انگلیسی بسیار شبیه به هم هستند ، اما از نظر لهجه ، برخی از هجی ها و تلفظ ها تفاوت زیادی دارند. توجه داشته باشید که بسیاری از لهجه ها و لهجه های منطقه ای در سراسر جهان وجود دارد.
    از فرم های غیراستاندارد (به عنوان مثال ، غیرمعمول) مانند "نیست" ، "به سختی نمی توان" ، "به نظر نمی رسد" ، "بی نظیر" و "به هر حال" خودداری کنید. لیست زیر ("استفاده غیر استاندارد و سوال برانگیز") و نحوه استفاده از کلمات معمول سوء استفاده را ببینید. برای استفاده مناسب و کتابچه راهنمای سبک مانند عناصر سبک Strunk و White با یک فرهنگ لغت مشورت کنید.
    بدانید عبارات و عبارات و اصطلاحات محلی شما از آن استفاده می کند که انگلیسی استاندارد نیست.
    اینها ممکن است موارد متداول مانند "عین" نباشد.
    یا این می تواند معانی مانند "زشت" (نیوانگلند ، ایالات متحده آمریکا) باشد که بسته به متن ممکن است "غیر جذاب" یا "عصبانی" باشد.
    بفهمید که آیا یک کلمه عامیانه خوانده یا نه. کلمات عامیانه به عنوان رسمی استاندارد انگلیسی انگلیسی حتی اگر غالباً به طور غیر رسمی در مکالمه درک می شوند پذیرفته نمی شوند. آنها غالباً بومی سازی شده اند.
    مثالها عبارتند از: LOL ، روسای جمهور مرده ، DIY یا Whopper.
    تصویر با عنوان تحقیقات انجام مرحله 20
    2
    تلفظ مناسب را در ذهن داشته باشید. برای اکثر کلماتی که می توانند بیش از یک روش تلفظ شوند (مانند "یا") ، همه تلفظ های مختلف صحیح است. برای معدودی مانند "بدخلقی" یک تلفظ ترجیح داده می شود.
    چه تلفظ صحیح ممکن است کمی به منطقه شما بستگی داشته باشد. کلماتی مانند "آلومینیوم" در انگلیسی انگلیسی و انگلیسی انگلیسی کاملاً متفاوت تلفظ می شود. در حالیکه هیچ کدام صحیح نیستند ، ممکن است بخواهید به همان روشی که افرادی با آنها صحبت می کنید صحبت کنید.
    تصویر با عنوان بهبود حافظه خود مرحله 8
    3
    هجی مناسب را در خاطر داشته باشید. برای کلماتی مانند "رنگ" ، همه هجی های مختلف خوب هستند ، اما برای "زندان" ، یک املای ارجح است.
    تصویری با عنوان Pamper Yourself مرحله 10
    4
    اخبار اصلی شبکه تلویزیونی و سایر برنامه نویسان را که از انگلیسی استاندارد استفاده می کند ، تماشا کنید.
    بطور خاص روزنامه نگاران برای ارائه زبانی که از نظر واضح واضح است و به خوبی بیان شده بسیار مراقب هستند. بنابراین ، معمولاً به افرادی که سعی می کنند انگلیسی استاندارد را تماشا کنند ، برای تماشای چنین برنامه های خبری توصیه می شود.
    برخی دیگر از برنامه های تلویزیونی انگلیسی بسیار خوبی را ارائه می دهند ، اما تلویزیون از نظر کاربرد صحیح انگلیسی بسیار محدود است.
    به طور کلی ، نمایش های برنامه نویسی با جذابیت گسترده از شبکه تمایل دارند که انگلیسی بسیار خوبی داشته باشند. نمایش های واقعیت ممکن است گفتاری داشته باشد که در واقع نزدیک به سخنرانی عادی باشد ، اما ممکن است به شما کمک کند که به انگلیسی استاندارد نزدیکتر صحبت کنید.


    تصویر با عنوان بهبود حافظه خود مرحله 25
    5
    برای انتخاب ساختارها ، لحن ها و ایده ها خود را در معرض نوشتن قرار دهید. همه چیز در چاپ کامل نیست ، اما بخش عمده ای از آثار چاپی ، مانند کتاب و مجله ، به طور کامل ویرایش شده اند. نگاه کنید به چه چیزی نوشتن خوب است. هرچه بیشتر بخوانید ، اشتباهات و مشکلات شروع به "نگاه" یا "صدا" شدن اشتباه برای شما می کنند. درستی احساس طبیعی خواهد کرد.
    اگر می خواهید با یک سبک خاص یا در ژانر خاصی بنویسید ، مواردی را که مربوط به آن است بخوانید. تمایل دارید سبک و ایده هایی را از آنچه می خوانید اتخاذ کنید.
    تصویر با عنوان دریافت انرژی سریع مرحله 9
    6
    به رادیو ، پادکست و کتابهای صوتی صحبت کنید.
    تصویر با عنوان تشویق عادات خوب مطالعه در کودک مرحله 1Bulet2
    7
    با صدای بلند بخوانید ، با مداحی. می توانید به فرزندان یا حتی حیوانات خانگی خود بخوانید. خواندن معابر با صدای بلند یکی از راه های تفسیر ساختارهای آنهاست و شما را از جزئیات آنها آگاه تر می کند. این سخن شما را بهبود می بخشد ، به خصوص اگر در هنگام صحبت یا مردد بودن تردید دارید ، صحبت می کنید. اگر تمرین خواندن را با صدای بلند انجام دهید ، هنگام صحبت کردن احتمال لکنت زبان یا مکث کمتر خواهید بود. به جای این که آنها را به هم بزنید ، خودتان را با دقت گفتن کلمات پیدا خواهید کرد.
    تصویری با عنوان Survive High School مرحله 5
    8
    واژگان خود را بسازید. خواندن شما را به مراتب گسترده تر از کلمات نسبت به مکالمه یا رسانه گفتاری ، مانند رادیو یا تلویزیون قرار می دهد. کلماتی را که نمی دانید جمع کنید. همچنین فرهنگ لغت را مرور کنید ، بازی های کلمه ای را انجام دهید (مانند Hangman ، Flying و Freerice) و در یک کلمه روز مشترک شوید.
    تصویری با عنوان سرگرمی با دوستان نوجوان (دختران) مرحله 20
    9
    برای کشف آن با زبان بازی کنید. شروع جنگ جنگ. گرد و غبار کردن بازی Scrabble خود را. کلمه خود را اختراع کنید. دست خود را با یک جمله مسیر باغ امتحان کنید ، aprosdoketon خود را بنویسید ، یا برای نثر بد یا یکی از تقلیدکنندگان آن وارد مسابقه Bulwer-Lytton شوید.
    تصویر با عنوان نماینده کنگره خود را بنویسید مرحله 1
    10
    نوشتن را تمرین کنید. برای یک ژورنال ، وبلاگ یا ویکی بنویسید. ویکی ها ، به ویژه ، به نویسندگان احتیاج دارند و اغلب با کلیه ویراستاران همراه هستند که به شما کمک می کنند. هر کجا و هر کجا که می نویسید ، در صورت امکان روزانه تمرین کنید. در پیام های ایمیل و متنی از جملات کامل استفاده کنید. این به عنوان نوشتن نیز مهم است.
    تصویری با عنوان جشن تاریخ آفریقای آمریکایی قدم 8
    11
    مخاطب و هدف خود را در نظر بگیرید. درست همانطور که برای آب و هوای مختلف لباس های مختلفی می پوشید ، باید متفاوت بنویسید یا صحبت کنید

    بستگی به مخاطب خود دارد. آیا این ارتباطات واقعی است یا خیالی؟ آیا شما داستانی را می گویید ، یک نکته را استدلال می کنید یا یک رویه را توضیح می دهید؟
    تصویری با عنوان کمک کنید تا رتبه ششم شما در مرحله 8 ریاضی موفق شوید
    12
    نوشتن خود را اثبات کنید و آن را توسط شخص دیگری تصحیح کنید. همانطور که دوباره چاپ می کنید ، می توانید ببینید که چه اشتباهاتی مرتبا مرتکب می شوید. ترکیب خود را با صدای بلند بخوانید. ممکن است هنگامی که چیزی که می خوانید درست نباشد خطایی دستوری پیدا کنید.
    تصویر با عنوان کمک به یک کودک خودکشی مرحله 12
    13
    از اشتباه کردن نترسید. این ترس ممکن است شما را از نوشتن خوب باز دارد. زبان مهارتهای خارق العاده ای برای تسلط دارد و اشتباهات بخشی از فرایند یادگیری است.
    تصویر با عنوان یاد بگیرید یک زبان مرحله 3
    14
    یادگیری زبان دیگری را امتحان کنید. این باعث می شود شما نسبت به ساختارها و دستور زبان ها در خود آگاهی بیشتری داشته باشید. بسیاری از زبانهای مبتنی بر لاتین و آلمانی ، واژگان و ساختارهایی شبیه به زبان انگلیسی دارند و بررسی این شباهت ها و تفاوت ها باعث تقویت هر دو زبان خواهد شد.

    قسمت
    2
    استفاده غیر استاندارد و سوال برانگیز
    تصویر با عنوان ژورنال بنویسید مرحله 4
    1
    اگر می دانید که چرا می خواهید مطالعه کنید ، تعیین اهداف آسان است. دستور کار خود را ایجاد کنید. چه مدت برای رسیدن به اهداف خود نیاز به مطالعه دارید؟ این پاسخ برای هر دانش آموز متفاوت است. نکته مهم این است که واقع بین باشیم. تعهد یادگیری یادگیری انگلیسی به انگیزه زیادی نیاز دارد. وقتی در کلاس نیستید ، هیچ کس قصد حضور و غیاب شما را ندارد. اگر مطمئن هستید که برای شروع مطالعه آماده هستید ، متعهد شوید.
    خیلی زیاد ، "خیلی" کلمه ای نیست. در نوشتن غیررسمی از "مقدار زیادی" استفاده کنید. در نوشتن رسمی "بسیاری" ، "زیاد" ، "چند" ، "تعداد زیادی" ، "تعداد زیادی" و "مقدار زیادی" را جایگزین کنید.
    "نیست" همیشه اشتباه است ، خواه از معنای "بودن" یا "داشتن" استفاده شود. استفاده از "من نیستم؟" غیر استاندارد است "من نیستم؟" همچنین انگلیسی غیر استاندارد است. "من نیستم؟" انگلیسی استاندارد است. [1] با وجود استفاده از "من نیستم؟" و "من نیستم؟" در بعضی از گویشها ، "شکل صحیح استاندارد مفرد ، فرم جمع نیست: من درست است ، مگر من نیستم؟" [2]
    خوب ، خوب - "خوب" غیر استاندارد است. استفاده از "همه حق". مانند "خوب" ، "همه چیز" یک کلمه غیررسمی است. در نوشتن رسمی "خوب" یا "قابل قبول" را جایگزین کنید.
    به هر حال - کلمه مناسب "به هر حال" است.
    میخوام ، میخوای - اینها انقباضات "رفتن به" و "خواستن" است. آنها در همه نوشتارها به جز گفتگو قابل قبول نیستند. اگر گوینده واقعاً گفت ، "من می خواهم به سوپر مارکت بروم" ، آن را بنویسید از این طریق.
    امیدوارم - "امیدوارم" یک کلمه رسمی و غیر شخصی است. هیچ جایگزین کامل با همین معنی وجود ندارد. همانطور که یک کلمه است ، "امیدوار" مختصر تر از هر یک از گزینه های دیگر است. "امیدوارم" در ابتدا مورد انتقاد قرار گرفت زیرا انتظار می رفت فعل را تغییر دهد. در جمله "نامزد امیدوارانه توسط حزب معرفی می شود" ، "امیدوار" به معنای "به طور امیدوارانه" نیست بلکه یک پیش بینی غیرقابل اعتماد و امیدوارانه را انجام می دهد. این یک ضرب المثل جمله است ، که می تواند کل یک جمله را تغییر دهد ، و قیدهای جمله در نوشتار رسمی متداول هستند. "امیدوارم" حتی در کتب حقوقی استفاده می شود. [3] در واقع ، "امیدوار" ممکن است یک بار کلمه سرکش بوده است که حتی "تظاهر" تلقی می شد. [4]
    تأثیر - استفاده از "تأثیر" به معنای "تأثیر بر" است ، بعضی اوقات مورد انتقاد قرار گرفته است ، به خصوص توسط کسانی که می گویند این اسم است که به یک فعل تبدیل شده است. "تأثیر" در واقع فعل بود. [5] این کلمه بیشتر در نوشتن رسمی استفاده می شود. [6] استفاده از "تأثیر" نیز نویسنده را وادار به دقیق تر می کند.
    این مقاله تأثیر منفی خواهد گذاشت. (این ممکن است یک جمله خالی باشد.)
    این مقاله تأثیر منفی بر شهرت مورخ خواهد گذاشت. (این ساختار جمله با یک فعل گذرا نویسنده را وادار می کند بگوید چه کسی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.)
    بی نظیر - این فرم غیر استاندارد است. پیشوند "ir-" و پسوند "-less" باعث زائد شدن آن می شوند. انگلیسی استاندارد از "بدون در نظر گرفتن" یا "بی توجه" استفاده می کند.
    'Merica - از "America" استفاده کنید
    از - استفاده "از" با عبارات مانند "خاموش" ، "خارج" و "درون" و ضمیر "همه" صحیح و غلط است. توجه داشته باشید که "از" مناسب است که "خاموش" در واقع یک ضرب المثل باشد (به عنوان مثال "شکستن سنگ").
    "دست از سرم بردار."
    "از من فرار کن."
    "داخل کیف چیست؟"
    "داخل کیسه چیست؟"
    "همه دانش آموزان جواب را می دانستند."
    "همه دانش آموزان جواب را می دانستند."
    با صدای بلند - "صدای بلند" غیر استاندارد است. از "بلند" موجزتر استفاده کنید.
    تا ، تا ، ‘til -" Til "یک شکل غیر استاندارد است. "تا" در نوشتن رسمی ترجیح می دهد "تا" باشد.
    استفاده از - شکل مناسب این عبارت باید "استفاده شود". حتماً "د" را در "استفاده شده" تلفظ کنید.
    "من به عنوان یک کودک ، من به مدرسه مهد کودک می روم."
    "من به عنوان یک کودک ، من به مدرسه مهد کودک می رفتم."

    wikihow


    ليست صفحات

    تعداد صفحات : -1

    چت باکس





    captcha


    ورود کاربران

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    آخرین نظرات کاربران