هر آنچه در مورد خرید بهترین اتو مو باید بدانید

, آموزش آنلاین

نقشه سایت

خانه

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 25 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 3 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 6 بازدید دیروز : 10 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 18 بازدید ماه : 47 بازدید سال : 92 بازدید کلی : 10607 اطلاعات شما
    آی پی : 3.149.251.155 مرورگر : Unknown AppleWebKit سیستم عامل : Search Bot امروز : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

    آرشیو

    امکانات جانبی

    درباره ما

    تبلیغات

    هر آنچه در مورد خرید بهترین اتو مو باید بدانید

    هر آنچه در مورد خرید بهترین اتو مو باید بدانید

    روزی روزگاری هیچ دختری که به خود احترام بگذارد در مورد شهر بدون سنجاق موهای صاف و اتو کشیده مرده دیده نمی شود. پست جنیفر آنیستون به یاد دوستان و کیم کارداشیان قبل از کانیه؟

    یک دهه یا بیشتر فرها ، دونات ها و موهای زائد را پشت سر بگذارید (با نگاه کردن به شما کیت میدلتون!) و ما به نظر می رسد که با موهای صاف در حال افزایش دوباره دایره کامل شده ایم ، البته به عنوان بخشی از ظاهر کوتاه تر و لبه دار ورتینگتون ، دروغگو بزرگ کوچک ریز ویترسپون و اینوانکا ترامپ را که از او متنفر است ، دوست دارد.


    منبع تصویر:ivankatrump

    ریز یک باب کلاسیک به دست می آورد و آن را کاملا با اتو خود تمام می کند.


    منبع تصویر:reesewitherspoon

    بنابراین دیدن اتو مو اکنون یک امر ضروری است ، بیایید همه چیز را در مورد آنها ، از جمله ویژگی های آنها (همه به طور برابر ایجاد نشده اند) بدانیم. و به یاد داشته باشید که اتو ها فقط به این معنی نیستند که موهایتان صاف باشد بلکه ایجاد موهای زائد و از بین بردن - و حتی جلوگیری از - موخوره مخوف است. با عرض پوزش ، ما ذکر نکردیم که براق در کنار راست است
    در این وبلاگ ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک اتو مو مناسب برای نوع موهای خود پیدا کنید تا بتوانید هر بار به بهترین نتیجه ممکن و عالی برسید.

    چگونه اتو مو مناسب را انتخاب کنیم

    اتو موی گل رز

    بنابراین هنگام انتخاب اتوی مناسب باید نوع مو را در نظر بگیرید. اگر توده هایی از موهای ضخیم ، موج دار و درشت دارید ، برای اتمام کار به یک اتو مو نیاز دارید که گرمای زیادی را تحویل دهد. اگر موهای ظریف و شکننده ای دارید ، بیشتر صاف کننده هایی که روی کمترین حالت قرار می گیرند به خوبی برای شما صاف می شوند.

    شما همچنین باید به طول موهای خود نگاه کنید. اگر موهای کوتاهی دارید ، به یک اتو مو با صفحات کوچکتر نیاز دارید که می تواند به راحتی در اطراف سر شما کار کند. اگر موهای بلندی دارید ، بشقاب های بزرگتر و طولانی تر می توانند از بین بروند ، در غیر اینصورت تمام روز موهای خود را می کشید. اگر موهای مویی دارید ، به دنبال صافی که دارای فناوری مبارزه با وز است ، باشید. به ما اعتماد کنید که پشیمان نخواهید شد

    ویژگی های اتو مو خوب
    تنظیمات گرمای چندگانه: بسیاری از افراد معمولاً می پرسند تنظیم مناسب حرارت برای صاف كردن مو چیست؟ پاسخ ، همانطور که ما در مورد آن صحبت کردیم ، بسته به موهای شما متغیر است ، اما نکته ای که باید به طور قطع بدانید این است که یک اتو مو خوب تنظیمات حرارتی متعددی از جمله تنظیمات گرمای زیاد را ارائه می دهد. این امر به شما امکان انتخاب بالا رفتن را می دهد - به خصوص اگر موی خود را پیچ می کنید و باید از قسمت اتو مو برای گرم کردن مو استفاده کنید یا اگر موهایی ضخیم و سخت برای صاف کردن دارید ، بسیار مفید است. تنظیم کم برای موهای ریز و رنگ شده مفید است یا اگر می خواهید بعد از یک روز ساحل موهای خود را کمی جوان کنید.
    خاموش شدن خودکار: یک اتوی مو خوب خاموش می شود - زیرا هیچ کس نمی خواهد در راه کار در اتوبوس باشد و متوجه شود که مدل خود را خاموش نکرده است! بسته به اتو مو ، سیستم خاموش شدن خودکار بعد از 60 یا 72 دقیقه شروع می شود.
    آخرین فن آوری: یک اتوی مو حداقل یکی از جدیدترین فن آوری ها را دارد - برای اطلاعات بیشتر در اینجا ، به زیر مراجعه کنید.
    فناوری های اتو مو
    آخرین فن آوری ها کلید اتو مو خوب است. با توجه به این نکته ، ما در مورد این فن آوری ها و همچنین ویژگی هایی که برای صاف کننده خوب ایجاد می کنند ، یک جمع بندی سریع انجام داده ایم.

    بازهم همیشه این فن آوری ها و ویژگی ها را به موهای خودتان ربط دهید (موهایی که دارید ، نه موهایی که می خواهید!) زیرا میزان مهم بودن هر یک از شما را تعیین می کند و اینکه آیا ارزش سرمایه گذاری را دارند زیرا برخی از فناوری ها بر قیمت تأثیر می گذارند یا نه. .

    فناوری بخاری سرامیکی: یکی از مزایای فراوان سرامیک این است که به سرعت گرم می شود و به طور مساوی منجر به ایجاد لکه های داغ با آسیب کمتری می شود ، بنابراین برای موهای شکننده خوب ایده آل است.
    Ceramic Plate Technology: سرامیک در اصل یک ماده ترکیبی از رس است. در مورد اتوی سرامیکی ، از رس به عنوان روکش صفحات صاف استفاده می شود. این گرمای مادون قرمز بسیار دور ایجاد می کند که به ساقه مو نفوذ کرده و رطوبت و درخشش طبیعی مو را حفظ می کند.
    فناوری یونی: اتو مو های یونی و در واقع همه ابزارهای یک ظاهر طراحی شده یونی - مولد یون های منفی هستند. یونهای منفی از باز شدن ساقه های مو و جذب رطوبت و رطوبت جلوگیری می کنند ، بنابراین مو صاف ، بدون وز و براق و براق می ماند.
    Frizz Defense Technology: این روش با از بین بردن استاتیک و آزاد سازی یونهای 60٪ بیشتر از اتو مو متوسط کار می کند. با استفاده از این فناوری که روی هواپیما بسیار مناسب برای انواع موها از جمله خانم های موی خوب است ، می توانید از دمای پایین تری برای صاف کردن موهای خود استفاده کنید. صاف کننده سالن دفاع VS Sassoon Frizz را امتحان کنید.


    5- فناوری پیشرفته Sol-Gel: این فناوری فقط در صاف کننده های سطح بالاتر استفاده می شود ، در صورت ترکیب با سرامیک مجلل (نگاه کنید به بالا) نتیجه نهایی و ماندگاری بالاتری را به همراه دارد. این چگالی 15 برابر بیشتر از سرامیک به تنهایی برای دوام نهایی ارائه می دهد. Straightener VS Frizz Defense Salon Straightener با فناوری Sol-gel را بررسی کنید.

    6. فناوری Keratin Infused: فناوری Keratin Infused مانند درمان داخل سالن به محافظت از زیبایی و سلامت کمک می کند

    موهای براق و سبک های صاف ، براق و کاملا صاف ایجاد می کند. این یک فن آوری جدید در اتو است و بسیار سر و صدا می کند. انتخاب ما: اتو سالن محافظت از کراتین VS Sassoon.

    اتو مو با کراتینه

    7. فن آوری تورمالین سرامیکی: تورمالین یک سنگ قیمتی نیمه قیمتی خرد شده و یک منبع طبیعی از یون های منفی است ، به شما کمک می کند تا هنگام سر خوردن یک ظاهر طراحی صاف ایجاد کنید و نقاط داغ آسیب دیده را کاهش دهد. ضمن سبک شدن شما ضمن کاهش وز وز ، درخشش را نیز قفل می کند.

    8. فناوری مرطوب و خشک: برخی از اتو های اتو مو مانند VS Sassoon Wet & Dry Style Straightener از فناوری منحصر به فردی استفاده می کند خرید اتو مو به طوری که وقتی از بین موهای مرطوب شما عبور می کند ، هرگونه رطوبت در اثر بخار خارج می شود و موهای شما در هنگام خشک شدن بسیار صاف می شوند. از این اتو مو ها می توانید روی موهای خشک نیز استفاده کنید.

    انواع صاف کننده ها: اندازه و طرح صفحه
    تأثیرگذارهای Uber نادیا بارتل و Bec Judd از اتو موهای خود با صفحات باریک و منحنی استفاده کرده اند تا این نرم کننده ها را برای فرهای موج دار ایجاد کنند.


    منبع تصویر:nadiabartel

    بنابراین اکنون ما در مورد فناوری صحبت کرده ایم بگذارید در مورد سخت افزار صحبت کنیم! و در بالای لیست ویژگی های سخت افزاری ، اندازه صفحه و طرح قرار دارد.

    همانطور که قبلاً صحبت کردیم ، نوع صافی که باید خریداری کنید به نوع و طول موهای شما بستگی دارد بلکه به مدل مویی که می خواهید بدست آورید بستگی دارد. اگر به دنبال موج و / یا فر هستید ، یک صاف کننده با صفحات باریک منحنی را انتخاب کنید. اگر قبلاً مو را با صاف کننده مو امتحان نکرده اید - پس باید از آموزش ما در زیر از ساعت 0:57 بازدید کنید تا نحوه استفاده از صاف کننده یا این آموزش از زیبایی متخصص Oz را بیاموزید. در کمترین زمان این کار را مانند یک حرفه ای انجام خواهید داد.

    اگر می خواهید صاف و صاف شوید و موهایتان زیاد است ، به دنبال صافی با صفحات بزرگ یا بلندتر و تنظیمات گرمای بالاتر بروید. لیست قیمت اتو مو اگر می خواهید موهای ظریف را صاف کنید ، تا زمانی که صاف کننده شما تنظیمات گرمای کمتری دارد ، می توانید صفحات را از هر اندازه انتخاب کنید.

    پس از آن گزینه بدون پلاک وجود دارد. جادو نیست اما می توانید یک برس صاف کننده انتخاب کنید تا یک صاف کننده. این حالت از حالت موخوره خلاص می شود و باعث درخشش می شود اما موهای بدن زیادی دارد - بنابراین ممکن است جادویی باشد. نحوه استفاده از آموزش بوش صاف کردن را بررسی کنید.

    تفاوت را با بهترین صاف کننده برای شما تجربه کنید
    بنابراین خانمها ، آن را دارید. با این دانش بروید و صاف کننده بعدی خود را با اعتماد به نفس بخرید ، سرتان را بالا نگه دارید زیرا می دانید که موهای بدون وز موی صاف (یا فر دار) فقط یکبار از بین می روند.

    در حالی که اینجا هستید ، چرا در آموزش ما در زیر نحوه قفل مستقیم خود را به این مدل موی بسته بندی شده تسویه حساب تسویه حساب نکنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صاف کننده های ما ، محصولات صاف کننده ما را بررسی کنید. ما یک اتوی مو متناسب با هر نوع مویی داریم ، بنابراین مطمئن شوید که مدل صحیح را انتخاب کرده اید. ما همچنین طیف وسیعی از محصولات آرایش دهنده و خشک کن را داریم که به شما کمک می کند سبک خیره کننده ای داشته باشید.


    ليست صفحات

    تعداد صفحات : -1

    چت باکس





    captcha


    ورود کاربران

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    آخرین نظرات کاربران