ایده های جدید تولید محتوا

محتوا,تولید محتوا,کسب و کار,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد , آموزش آنلاین

نقشه سایت

خانه

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 25 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 3 بازدید دیروز : 0 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 4 بازدید ماه : 33 بازدید سال : 78 بازدید کلی : 10593 اطلاعات شما
    آی پی : 18.226.96.61 مرورگر : Unknown AppleWebKit سیستم عامل : Search Bot امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

    آرشیو

    امکانات جانبی

    درباره ما

    تبلیغات

    ایده های جدید تولید محتوا

    ایده های جدید تولید محتوا

    مدتی طول کشید تا شروع به استفاده از هشتگ در به روزرسانی هایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارم کرد و پیگیری هشتگ ها حتی بیشتر طول کشید.

    پیروان ایده آل شما همیشه شما را دنبال نمی کنند. این همان روشی است که هست. اما هنوز هم می توانید با دنبال کردن هشتگ های محبوب صنعت آنها را پیدا کنید.

    هشتگ ها را دنبال کنید و به دنبال مقالات ، کلمات کلیدی و سوالات پرطرفدار باشید. این می تواند منجر به موضوعات بالقوه محتوای شما شود.

    9. رسانه های اجتماعی: سtionsالاتی که مردم از تأثیرگذاران صنعت می پرسند
    تأثیرگذاران صنعت خود را شناسایی کنید. آنها را در یک لیست توییتر قرار دهید یا آنها را دنبال کنید. به نحوه تعامل افراد با آن تأثیرگذاران نگاه کنید. غالباً ، افراد از اینفلوئنسرها س questionsال می کنند. اما از آنجا که اینفلوئنسرها مشغول هستند ، وقت نمی کنند به همه سالات پاسخ دهند.

    آنجاست که می توانید وارد عمل شوید و پاسخ ها را ارائه دهید.

    10. رسانه های اجتماعی: موضوعات تأثیرگذاران صنعت بحث می کنند
    به مواردی که اینفلوئنسرها به اشتراک می گذارند نگاه کنید. محتوای مشابه ایجاد کنید. اگر به اندازه کافی برای تأثیرگذاران در صنعت شما مناسب است ، پس مهم است.

    11. اشتراک اسلاید
    نوع SlideShare در دسته محتوای آنلاین خود قرار می گیرد. این یک سایت بسیار محبوب است و تقریباً برای هر صنعت عرشه اسلاید وجود دارد. صنعت خود را جستجو کنید و محبوب ترین عرشه ها را پیدا کنید. از آنجا محتوایی ایجاد کنید که بر اساس موضوعات پرطرفدار ساخته شود یا تفسیر بی نظیر شما را ارائه دهد.

    عکس فوری اشتراک گذاری

    12. YouTube: ویدیوهای صنعت
    به چند روش می توانید از YouTube الهام بگیرید. ویدئویی که بهترین عملکرد را دارد این است که محبوب ترین ویدیوها را از صنعت خود پیدا کنید ، که می تواند فیلم های چگونه ، فیلم های پرطرفدار ، فیلم های خبری یا موارد دیگر باشد. سپس به دنبال افرادی باشید که دارای دیدگاه ، نظر و مشارکت دیگری هستند و موضوعاتی را که باید بر آنها تمرکز کنید با محتوای خود خواهید داشت.

    13. فیدها و نظرات اینستاگرام
    من در صنعت آنلاین تأثیرگذاران را دنبال کرده ام و نظراتی که می گیرند می توانند منجر به تولید طلا شوند. باز تولید محتوا هم ، تأثیرگذاران وقت ندارند که به هر سالی پاسخ دهند. آنجاست که می توانید وارد شوید. و به دلایلی ، اینفلوئنسرها در اینستاگرام نظرات زیادی می گیرند.

    14. مصاحبه ها
    با افراد جالب صحبت کنید. دوست دارم فکر کنم که هر کس دیدگاه منحصر به فردی در مورد چیزی دارد. حتی اگر آنها فقط داستان های خود را درباره تجربیاتی که داشته اند تعریف کنند ، می تواند به الهام گرفتن از یک پست منجر شود. بنابراین با کسی مصاحبه کنید. با آنها حضوری ، تلفنی یا از طریق ایمیل صحبت کنید. از آنها چند سوال بپرسید.

    از بحث به عنوان الهام استفاده کنید. شما همچنین می توانید از مصاحبه به عنوان یک محتوا استفاده کنید ، اما همیشه قبل از انجام این کار مجوز بگیرید.

    15. گردآوریهای خارجی
    یک خلاصه می تواند به تنهایی یک پست عالی ایجاد کند. ده محتوای عالی برای مصرف مشتریان خود فراهم کنید. علاوه بر این ، جستجوی مطالب می تواند خود باعث ایجاد انگیزه شود. می توانید آنچه را که مردم دوست دارند ، ببینید و سپس محتوای خود را تشکیل دهید.

    16. گردآوریهای داخلی
    این همان ایده اساسی است که در خلاصه های خارجی شرح داده شده در بالا وجود دارد ، با این تفاوت که در اینجا بایگانی خود را مرور خواهید کرد تا ببینید در دسته ها یا برچسب های خاص چه کاری انجام داده اید.

    17. نظر سنجی ها
    آیا درمورد آنچه مشتریان باید بدانند مطمئن نیستید؟ از آنها بپرسید با چه چیزی دست و پنجه نرم می کنند. محتوا از آنها سه چالشی که در صنعت با آن روبرو هستند بخواهید. از آنها بپرسید که دوست دارند درباره چه موضوعاتی بیشتر بدانند. با نظرسنجی زیاده روی نکنید. راهنمایی حتی یک سوال به چند مشتری می تواند منجر به الهام گرفتن از ایده ها و ایده های عالی شود.

    18. وب سایت شما: بخش های نظر
    به همین ترتیب می توانید از بخش نظرات وب سایت های دیگر ایده بگیرید ، و می توانید از بخش نظرات خود ایده های عالی بگیرید. اگر خوانندگان از شما س questionsال می کنند یا به شما می گویند چه چیزی را باید در آن گنجانده باشید ، می توانید از آن برای ایجاد محتوای جدید استفاده کنید.

    وب سایت شما به عنوان منبع

    19. وب سایت شما: بخشهای متداول
    بسیاری از وب سایت ها به طور مکرر از آنها س questionsالاتی پرسیده شده است زیرا س theyالات مکرری دریافت می کنند و می خواهند پاسخ بازدیدکنندگان و مشتریان جدید را ارائه دهند. به بخش سQالات متداول خود نگاه کنید و تعیین کنید آیا روشهایی وجود دارد که می توانید موضوعات را با شکل دیگری از محتوا مانند ویدیو ، پست وبلاگ ، کتاب الکترونیکی یا راهنما گسترش دهید.

    https://neilpatel.com/blog/101-content-ideas/


    ليست صفحات

    تعداد صفحات : -1

    چت باکس





    captcha


    ورود کاربران

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    آخرین نظرات کاربران