راهنمای خرید کامل بهترین اتو مو با قیمت مناسب

, آموزش آنلاین

نقشه سایت

خانه

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 25 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 9 بازدید دیروز : 0 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 10 بازدید ماه : 39 بازدید سال : 84 بازدید کلی : 10599 اطلاعات شما
    آی پی : 18.119.213.235 مرورگر : Unknown AppleWebKit سیستم عامل : Search Bot امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

    آرشیو

    امکانات جانبی

    درباره ما

    تبلیغات

    راهنمای خرید کامل بهترین اتو مو با قیمت مناسب

    راهنمای خرید کامل بهترین اتو مو با قیمت مناسب

    راهنمای جامع خرید اتو مو
    خرداد ۴, ۱۳۹۸ارسال دیدگاه
    1

    امروزه اتو مو به یک عضو اساسی و ثابت در بین وسایل آرایشی تبدیل شده است. چه موهای شما کوتاه باشد چه بلند، اتو مو می تواند برای حالت دادن به موهای شما گزینه مناسبی به حساب آید. اهمیت این دستگاه در بین آقایان و خانم ها آن قدر زیاد شده است که برخی افراد تا موهای خود را اتو نزده اند، از خانه بیرون نمی روند. با استفاده از این دستگاه به راحتی و در زمان کوتاه می توانید به موهای خود حالت دهید و تا پایان روز نگران تغییر حالت موهای خود نباشید.

    برای خرید اتو مو ازجمله اتو مو رمینگتون ، اتو مو پرنسلی و یا هر برند دیگری می بایست معیارهای مختلفی را مدنظر داشته باشید. جنس صفحه، دکمه تنظیم دما، پهنای صفحه اتو و طول سیم اتو ازجمله فاکتورهای مهم در خرید این وسیله ارزشمند آرایشی است. در ادامه سعی داریم در مورد هر کدام از فاکتورهای معرفی شده، بیشتر توضیح دهیم.

    جنس صفحات اتو مو
    مهم ترین معیاری که می بایست در خرید اتو مو درنظر داشته باشید، مرغوبیت جنس صفحه اتو مو است. هرچه جنس صفحه اتو مو بهتر باشد، کمتر به موهای شما آسیب می رسد. اتو موها از نظر جنس صفحه به چهار دسته کلی اتو سرامیکی، تیتانیومی، تورمالین و حرارتی تقسیم بندی می شوند.

    2

    اتو مو با کف سرامیکی: اتو موهای سرامیکی که از قدیمی ترین اتو موهای موجود در بازار می باشند، حرارت را به طور یکنواخت توزیع کرده و سرعت متعادلی در بالا بردن دما دارند. در واقع حرارتی که در زیر کفه های سرامیکی ایجاد می شود، به خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می کند. این فرآیند از سوختن موهایتان جلوگیری می کند. از آن جایی که کفه های سرامیکی، آسیب کمتری به موها می رسانند، نسبت به مدل های فلزی یا معمولی پرطرفدارتر هستند. کفه های سرامیکی، مقاومت نسبتاً بالایی در برابر حررات داشته و از این رو عمر بالاتری دارند. البته میزان نگهداری دما در این کفه ها پایین است. کیفیت سرامیک بکار رفته در این نوع اتوها متفاوت است.
    اتو موی تیتانیومی: اتو موهای تیتانیومی در مقایسه با اتو موهای سرامیکی، زودتر داغ شده و حرارت را منتقل می کنند. زود داغ شده و حرارت سریع باعث می شود که اگر فراموش کردید و برای مدت طولانی، اتو مو را روی مو نگه داشتید، مو آسیب دیده یا به اصطلاح بسوزد. ولی استفاده درست از اتوموهای تیتانیومی، میزان آسیب رساندن به موها را به حداقل می رساند. این نوع اتو موها، گرما را به خوبی در خود جذب کرده و آن را در یک دمای ثابت نگه می دارند. همچنین صفحه تیتانیومی از جذب ذرات چربی و گرد و غبار به مو، هنگام اتو کشیدن، جلوگیری می کند.
    اتو موی تورمالین: این جنس صفحه را می توانید تنها در تعداد محدودی از مدل ها پیدا کنید. تورمالین به صورت روکش بر روی اتو موهای سرامیکی کشیده می شود. سنگ تورمالین می تواند حرارت را به طور یکسان در سطح اتو پخش کند و از این رو موها را صاف تر و وز موها را کمتر کند. تورمالین، آرام آرام گرم می شود و بنابراین حرارت را برای مدت طولانی در خود نگه داشته و موها را درخشان، براق و خوش حالت می کند. همچنین تورمالین دارای فناوری تولید یون منفی است که با تولید یون های منفی، موجب شکل گیری هرچه بیشتر موها می شود. البته قیمت اتو مو صفحه تورمالین در مقایسه با سایر انواع اتو، بیشتر است.
    برس های حرارتی: برس های حرارتی، انواع جدید از اتو مو هستند که امروزه در بازار دیده می شوند. در برس های حرارتی، از عنصر حرارتی استفاده شده، تا کار برس و صاف کردن مو به طور همزمان انجام شود. برس های حرارتی در دو نوع برس تخت و استوانه ای تولید می شوند که مدل تخت برای صاف کردن و مدل استوانه ای برای حالت دهی مو مورد استفاده قرار می گیرد.
    دکمه تنظیم دما
    اگر موی حساسی دارید و حرارت بالای اتو مو می تواند به موهایتان آسیب برساند، اتو مویی انتخاب کنید که دارای دکمه تنظیم دما بوده و بتوانید به دلخواه درجه حرارت اتو را تنظیم کنید.

    پهنای صفحه اتو
    اتو موها در دو سایز کفه پهن و کفه باریک تولید می شوند. اگر موهای بلند دارید، سراغ اتو موهای با صفحه پهن بروید. با استفاده از این اتوموها به سرعت می توانید موهای خود را صاف و خوش حالت کنید. اگر موهای کوتاهی دارید به هیچ وجه سراغ اتوهای با صفحات پهن نروید. بهترین اتو مو برای موهای کوتاه، اتو موهای با صفحه باریک بروید.

    3

    طول سیم اتو مو
    این معیار را از قلم نیاندازید. هرچه طول سیم بلندتر باشد، کار کردن با آن آسان تر است. فرض کنید که میز آرایش ما چند متری با پریز برق فاصله دارد؟ حال این معیار چقدر برایتان ارزشمند می شود؟ حاضر هستید که این معیار را در خرید اتو مو جدی بگیرید و یا این که مجبور باشید سر خود را در جلوی آینه خم کنید؟!

    فروشگاه اینترنتی زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

    با عضویت در اینستاگرام زنبیل اولین فردی باشید که از جدیدترین اخبار و رویدادهای این فروشگاه مطلع شده و ازتخفیفات و جشنواره های آن بهره مند می گردد.

    https://medium.com/@gasiweb/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D9%85%D9%88-%D8%AE%D9%88%D8%A8-45cdb68e021

    https://www.zanbil.ir/blog/cosmetic/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D9%85%D9%88/


    ليست صفحات

    تعداد صفحات : -1

    چت باکس





    captcha


    ورود کاربران

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    آخرین نظرات کاربران