بهترین ریش تراش های زنانه سال 2020

, آموزش آنلاین

نقشه سایت

خانه

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 25 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 12 بازدید دیروز : 10 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 24 بازدید ماه : 53 بازدید سال : 98 بازدید کلی : 10613 اطلاعات شما
    آی پی : 3.17.75.227 مرورگر : Unknown AppleWebKit سیستم عامل : Search Bot امروز : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

    آرشیو

    امکانات جانبی

    درباره ما

    تبلیغات

    بهترین ریش تراش های زنانه سال 2020

    بهترین ریش تراش های زنانه سال 2020

    بهترین عکسهای لیدی تراشیده بانوان سال 2020
    بری MCDONALD
    ریش تراش خانم همه ما از آنها استفاده می کنیم - بعضی از ما از آنها متنفریم و آنها را به اندازه مساوی دوست داریم. همه ما می دانیم که احساس غرق شدن در هنگام چرخیدن خانم دستی خود را به تیغ بالا می کشد و احساس می کند چند لایه اول پوست را پاره می کند.

    نه تنها زنده بودن پوست را به ذهن متبادر می کند بلکه می تواند منجر به یک نوار قرمز روشن شود که یادآور شکنجه قرون وسطایی است.

    و ما حتی نمی خواهیم به موضوع آنچه اتفاق می افتد هنگام ظهور یک خانم ریش تراش بانوان تحتانی یا تند ، بپردازیم. لرزیدن

    برای جلوگیری از این که به نظر برسد مانند اینکه سعی کردیم خود را با پوست سیب زمینی پوست کنیم ، ما خانمها باید در نظر داشته باشند که یک بهترین ماشین ریش تراش زنانه با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنند. همانطور که می گویند دانش قدرت است ، بنابراین در مورد خانمهای مودار عزیز بخوانید ، و یکی از بهترین گزینه های بررسی خانم شیور را انتخاب کنید.

    1. بررسی Philips Satinshave Prestige Electric Shaver Review. (بهترین حالت کلی)

    بررسی قیمت
    Amazon.co.uk
    به همان اندازه که نام آن لقب دهنی دارد ، این ماشین آلات شگفت انگیز و شگفت انگیز دقیقاً آنچه را که وعده می دهد به شما می دهد: اصلاح صاف ساتن هم در دوش و هم در بیرون. تراشیدن پاهای ما در دوش ، به طور سنتی قلمرو لوازم یکبار مصرف و لکه های بریده نشده بر روی مچ پا ما بوده است.

    دیگر ما برده های یکبار مصرف دوش طفره رفتن نیستیم! Philips Satinshave Prestige Wet و Dry Electric Lady Shaver به لطف سیستم فویل شناور و سرهای چند منظوره ، تراش کاملی به شما می بخشد.

    به این دلیل که دندانهای شسته شده دور هم جمع می شوند ، به شما هیچ گونه خراش و خراش نمی دهد. متوجه خواهید شد که بیشتر تیغه های تر و تمیز مانند ماسک سنبله هستند ، اما فیلیپس توپ های فلزی ریز و درشتی را به نوک دندان های ترامپ اضافه کرده است ، به طوری که بدون صاف کردن و بدون ایجاد حفره روی پوست شما صاف می شوند.

    فویل های شناور موهای نزدیک به پوست را برش می دهند ، برای یک تراش ملایم و در عین حال نزدیک.

    این اسباب بازی کوچک و مرتب نیز تنها به یک ساعت شارژ نیاز دارد ، بنابراین هیچ باتری مجهزی برای شما وجود ندارد! آن را به سرعت در کنار رختخواب خود شارژ کرده و در هر شرایطی هر چند وقت یکبار که بخواهید اصلاح کنید.


    بهترین مشخصات بانوی ریش تراش فیلیپس:

    باتری لیتیوم داخلی با 60 دقیقه زمان اجرا
    فویل های ریش تراش دوبرابر موهای بیشتری را در یک پاس کوتاه می کنند
    زیبا و ماندگار طراحی شده و ساخته شده است
    ضد آب - عملیات مرطوب یا خشک
    موتور قدرتمند با عناصر برش دوستانه پوست
    ضمانت 2 ساله
    79٪ از زنان در مقایسه با براون اصلاح ریشهای بهتری را تجربه کردند
    تماس پوستی را در مناطق قابل دسترسی حفظ می کند - خط بیکینی ، زیر بغل ، مچ پا.
    5 دقیقه از ویژگی "شارژ سریع"
    آمازون بهترین فروشنده و جایزه بهترین انتخاب Buyi 2020 است
    یک ریش تراش بانوی چشمگیر که به اندازه کافی کوچک است و می تواند در کیف توالت شما قرار بگیرد ، اما یک اصلاح و قدرتمند و صاف و نزدیک به اصلاح روزانه می دهد.

    2. ریش تراش بریون ابریشمی Braun Silk-épil 5-560 بنفش 3 در 1 بدون سیم

    بررسی قیمت
    Amazon.co.uk
    Braun Lady Shaver با فاصله بسیار کمی در لیست ما قرار می گیرد. این یک سیستم کوچک تقریباً سه در یک سیستم با شکل دلپذیر و سفید و پیراهن بنفش است (همچنین به رنگ صورتی و کودکانه موجود است).

    بنابراین ویژگی های "سه" که در این سیستم "یک" قرار گرفته اند چیست؟

    این یک ریش تراش برقی ، اصلاح کننده مو و لایه بردار است - همه این دستگاه بی سیم بسته بندی شده است.

    همه اینها به یک ماشین کوچک جمع و جور اضافه می شود که نوید می دهد همه بیت های بانوی شما را به آرامی و به ابریشمی ابریشمی تبدیل کنید. این یک موی بیکینی کوچک و باریک 4 میلی متر و سر گرد ، مناسب برای کسانی که دسترسی به آنها سخت است و در غیر این صورت ممکن است گرفتگی و گرفتگی شما را به وجود آورد ، در صورت انزجار رها می شوید.

    بانوی شیور Braun Silk-epil دارای دو حالت است که در اصلاح کننده واقعی موجود است. مورد اول مربوط به پاها و دیگر نواحی غیر حساس و دیگری برای پوست های ظریف است.

    جابجایی بین این حالت ها سرعت تیغه ها را تغییر می دهد و اطمینان حاصل می کنید که نازک بودن پوست شما به طور تصادفی پیچیده و پاره نمی شود.

    همه ما می دانیم که چه احساسی دارد. در کل Braun ابزاری برای تراشیدن خانم ها است ، با احساس کیفیت و لوازم اضافی کافی برای لذت بردن از برداشتن مو ، و نه فقط کاری ساده.

    ویژگی های اصلی Braun Silk Epil Key:

    40 دقیقه پیرایش و تراشیدن بی سیم
    کامل سیستم 3 در 1 - تراشیدن ، اصلاح ، لایه برداری
    ضد آب برای تمیز کردن آسان یا اصلاح مو مرطوب
    جهان پیشرو با نام تجاری ریش تراش برقی
    درپوش برقی خط بیکینی
    اتصال لایه بردار پوست
    ایده آل برای اصلاح بدن و صورت
    براون سالها فعالیت در مورد تیغ و تراشیدن دارد و در حال تولید برخی از بهترین تیغ های برقی مردانه برای eons است. این وسیله کوچک و مرطوب و خشک و مرتب با تیغه های فویل عاری از نیکل هیپالرژنیک است.

    3. بانوی ریش تراش بی سیم Remington WDF4840 - نقره / بنفش

    بررسی قیمت
    Amazon.co.uk
    به نظر می رسد بنفش موضوعی تکرار شونده با بانوان تراشیده است ، هرچند که ما شکایتی نداریم!

    Remover WDF4840 Cordless Lady Shaver یکی دیگر از وسایل تزئینی کوچک ارغوانی است که دارای سر فویل شناور و پایه شارژ بی سیم است. تفاوت اصلی با این اسباب بازی کوچک این است که دارای تیغه های دوتایی است ، که زمان تراشیدن شما را نصف می کند.

    این سرها از نظر hypoallergenic نیز هستند ، که این امر بهترین انتخاب را برای خانم های دارای پوست بسیار حساس می کند. تیغ ضد آب است ، بنابراین می توانید از آن با هر محصول دلخواه استفاده کنید. قطره

    پینگ آن در حمام نیز مسئله ای نیست زیرا چسبندگی خوبی به آن ندارد.

    زمان شارژ در Remington کمی باقی می ماند که مورد نظر است. 20 ساعت طول می کشد تا شارژ شود و تنها 30 دقیقه زمان اصلاح را صرف می کند ، اما هنوز هم یک خانم ریش تراش بزرگ است.

    اگر فراموشی هستید و باید با عجله اصلاح کنید ، ممکن است این تیغ برای شما نباشد. تعویض فویل و برش همانطور که رمینگتون نشان می دهد هر شش ماه نیز می تواند یک درد بزرگ باشد.

    در پایان ، این یک تیغ زیبا و با زیبایی زیبا برای پوست های حساس است.
    نوار آلوئه ورا تسکین دهنده آن برای جلوگیری از هرگونه بثورات ناخوشایند اصلاح ، و یک سر محوری برای رسیدن به همه کسانی که دسترسی به آنها سخت است.

    زمان شارژ آن و سایر موارد کوچک باعث می شود فکر کردن در مورد آن انتخاب دیگری باشد.

    Remington WDF4840 ویژگی های اصلی:

    ریش تراشنده فویل آلومینیومی دوست داشتنی پوست با نوار آلوئه ورا
    تریمر رو به جلو جلوی موهای بلند را گرفته و برش می دهد
    ضمیمه شانه پیرایش بیکینی
    ضد آب برای تمیز کردن سریع و اصلاح مو
    30 دقیقه اصلاح بدون توقف
    ایستاده شارژ و کیف نگهدارنده / زیبایی
    توسط افراد حساس پوست توصیه می شود
    4. قابل شارژ واقعی Babyliss 8770BU (قابل قبول بهترین بودجه زنان)

    Babyliss به عنوان نامی چون Braun یا Phillips شناخته نمی شود ، اما هرگز کمتر از آن طیف وسیعی از محصولات دوست داشتنی را ندارد ، از جمله این تراش بانوی بزرگ بی سیم.

    این بدان معنی است که شما می توانید طول موهایی که تراشیده اید انتخاب کنید ، مناسب برای لباس مجلسی و ظاهری مجسمه سازی شده است.

    همچنین این یک بی سیم قابل شارژ است ، اگرچه تنها پس از یک بار شارژ 16 ساعته ، 30 دقیقه زمان اصلاح را می دهد. همچنین دارای ضمانت سه ساله است ، این بدان معناست که هیچ مشکلی در تعویض قطعات وجود ندارد اگر مشکلی پیش بیاید.

    ویژگی های کلیدی ریش تراش صاف Babyliss:

    در حدود 20 پوند ، برای افرادی که دارای بودجه یا تازه برای اصلاح خانمها ایده آل هستند ، ایده آل است.
    همراه با باتری های قابل شارژ داخلی و پایه شارژ
    اندازه جمع و جور - ریش تراش مسافرتی ایده آل
    2 راهنما شانه به طول 2 و 4 میلی متر برش
    عملیات مرطوب یا خشک با سر قابل جدا شدن
    برش های فویل دوقلوی
    بهترین ریش تراش برقی برای زنانی که به دنبال ارزش زیادی هستند
    30 دقیقه قدرت قبل از شارژ مجدد مورد نیاز است
    راهنمای خرید بانوان تراشنده

    بسیاری از ما خانمها حتی به دنیای شگفت انگیز اصلاح کننده های برقی خانم ها حتی هرگز درگیر نیستیم.

    ما مدت ها است که از دو تیغه یکبار مصرف خود استفاده کرده ایم که حتی در ذهنمان هم نمی گذرد که ممکن است موارد بیشتری در آنجا وجود داشته باشد.

    تیغ های مخصوص مردان در سنین بالا وجود داشته است ، چه به صورت بند ناف و چه بی سیم ، اما ایده یک ریش تراش خانم خیس و خشک قابل شارژ برای بسیاری از ما کاملاً جدید است.

    با این گفته ، ما راهنمای خرید ریش تراش بانوی دستی را برای کسانی از شما که مایل به شجاعت در این دنیای جدید عالی هستند ، تشکیل دادیم.
    چگونه بانوی ریش تراش برقی مناسب را انتخاب کنیم
    انتخاب ریش تراش مناسب برای شما به آسانی به نظر نمی رسد. شما باید نوع پوست خود و همچنین آنچه را که می خواهید از تیغ استفاده کنید در نظر بگیرید.

    بله ، همه چیز در مورد اصلاح است اما آیا چیزی را می خواهید که به سرعت شارژ شود یا باتری کار می کند؟

    سه تفاوت اصلی بین بانوان تراشیده وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید:

    باتری یا قابل شارژ: ریش تراش های باتری فقط همین هستند ، باتری ها را مصرف می کنند. این اغلب درد باتری ها خیس می شوند ، یا از بین می روند و شما جایگزینی ندارید.

    تیغ های قابل حمل معمولاً دارای موضعی هستند که هزینه آن بسیار شبیه تلفن همراه است. این مدت زمان شارژ متفاوت است و می تواند از یک ساعت تا 20 ساعت متغیر باشد.

    مرطوب و خشک: در حالی که برخی از اصلاح کننده های خانم ها مرطوب و خشک هستند ، برخی از آنها نیست. برای دیدن اینکه آیا در هر شرایطی می توان از آن استفاده کرد ، باید از نزدیک به تیغ یا انتخاب خود دقت کنید.

    تیغ های مرطوب را می توان در حمام ریخت و همچنین با محصولات مختلفی مانند خامه یا ژل استفاده می شود. این باعث می شود آنها در انعطاف پذیری به مواد یکبار مصرف نزدیکتر شوند.

    تیغ های خشک فقط مانند تیغ مرد ، روی پوست های خشک قابل استفاده است. اگرچه هنوز اصلاح ابریشمی دارند ، اما به اندازه ی مرطوب مرطوب جهانی نیستند.

    لوازم جانبی: هر دختر عاشق لوازم جانبی است! بعضی از تیغ ها نسبت به سایرین گزینه های بیشتری دارند ، مانند سرهای مختلف یا حتی دستگاه های لایه برداری. حتما تیغ خود را با توجه به لوازم جانبی که بیشتر از آنها استفاده می کنید انتخاب کنید.

    ریش تراش یک خانم چقدر هزینه خواهد داشت؟

    دقیقاً مانند سایر نقاط جهان ، یک خانم ریش تراش با افزایش هزینه ، کیفیت را افزایش می دهد. شما به احتمال زیاد می توانید یک مارک بدون نام را از یک فروشگاه اینترنتی عرق در یک کشور دور از کشور خریداری کنید ، اما این کار را انجام نمی دهد.

    غالباً ارزانترین ماشینهای تراشیده شده باتری را پیدا خواهید کرد که برای مسافرت عالی هستند. اگر می خواهید چیزی برای استفاده در منزل ایجاد کنید ، هرچند که باعث ایجاد پوستی ابریشمی زیبا می شود ، ممکن است شما مجبور شوید کمی بیشتر بپردازید.

    برای یک تیغ برند مناسب و معقول ، بسته به نوع تولید دستگاه ، می توانید از 30 تا 50 پوند به هر چیزی نگاه کنید. هرچه وسایل اضافی بیشتر باشد ، به طور کلی هزینه بیشتری خواهد داشت.

    چرا حتی یک ریش تراش خانم می خریم؟
    جدا از مزایای بارز آن مانند نداشتن یک میلیون تیغ یکبار مصرف یکبار مصرف در اطراف حمام شما ، یک خانم ریش تراش یک ظاهر عالی را به شما می دهد.

    این دستگاه پس از سالها تجربه در بیشتر موارد با دقت مورد تحقیق و تولید قرار گرفته است.

    دیسک قدیمی ما

    تیغ های قابل پیش بینی صدها سال تنها گزینه بوده اند ، بنابراین با هر چیزی باید از فناوری جدید برای زندگی در حال تغییر چیزی که هست استفاده کنیم و با زمان حرکت کنیم.

    ریش تراش های خانم به طور کلی گیر نمی کنند ، می کشند یا باعث سوختگی تیغ نمی شوند. آنها در استفاده از آنها بی خطر هستند و یک تجربه اصلاح بهتر تراشیدن را ارائه می دهند.

    رفته است روزهایی که نوارها را از استخوان ساق خود جدا می کنید و بعد از ریختن خون در پای شما ، می نشینید و مشت می زند.

    نه تنها این ، بلکه در دنیای همیشه بی فایده ، ما باید به ردپای محیط زیست خود نگاه کنیم. تیغ های یکبار مصرف عموما از پلاستیک و فلز ساخته می شوند و زباله های زباله را صدها هزار نفر پر می کنند.

    هزاره ها از آینده بشر آینده این چیزها را از زمین بیرون می کشند ، احتمالاً تعجب می کنند که ما برای بسیاری از آنها به آنها احتیاج داشتیم.

    ریش تراش های برقی بسیار سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه هستند.

    اگر یک تیغ با ضمانت سه ساله بتواند واقعاً سالهای بیشتری را پشت سر بگذارد اگر به درستی مورد مراقبت قرار گیرد.

    و در آخر اینکه ، یک ریش تراش مناسب با یک ریش تراش بانوی خوش ساخت بیش از یک حرکت سریع با یکبار مصرف طولانی تر خواهد بود. مو به بیرون کشیده نمی شود ، و یا توسط تیغه های صاف بریده نمی شود.

    پاهای صاف و ابریشمی که همه ما در خواب آرزو می کنیم ، درست در اختیار شما قرار گرفته است ، فقط کافی است به دست خود بروید ، یک خانم ریش تراش را بگیرید و یکبار مصرف لوازم رنج خود را برای همیشه دور کنید!

    https://health.howstuffworks.com/skin-care/men/shaving-tips/are-electric-shavers-better-for-sensitive-skin.htm


    ليست صفحات

    تعداد صفحات : -1

    چت باکس





    captcha


    ورود کاربران

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    آخرین نظرات کاربران