14تا از بهترین ها برای خرید ساعت مچی دیجیتال

, آموزش آنلاین

نقشه سایت

خانه

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 25 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 2 بازدید دیروز : 1 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 9 بازدید ماه : 21 بازدید سال : 66 بازدید کلی : 10581 اطلاعات شما
    آی پی : 3.129.69.151 مرورگر : Unknown AppleWebKit سیستم عامل : Search Bot امروز : جمعه 31 فروردین 1403

    آرشیو

    امکانات جانبی

    درباره ما

    تبلیغات

    14تا از بهترین ها برای خرید ساعت مچی دیجیتال

    14تا از بهترین ها برای خرید ساعت مچی دیجیتال

    بیایید از ابتدا بسیار عملی باشیم و راجب خرید ساعت مچی دیجیتال : همه افراد روی سطح زمین با یک پتک فیلیپ که دور مچ دست خود قرار دارد ، به خرید مواد غذایی می روند. آنها برای سوار شدن به دوچرخه خود و پیگیری اجراهای خود از رولکس دیتونا استفاده نمی کنند.

    جهان مملو از موقعیت هایی است که عدم پذیرش یک فضیلت است ، حتی اگر "اسلحه های بزرگ" را در یک دیوار امن در خانه نگهداری کنید. اگر اینطور نیست ، این بهانه ای نیست که به همان اندازه جالب به نظر برسید ، پوشیدن یک ساعت بسیار دقیق ، زیبا و خوش ساخت که برای شما ثروت ندارد (1000 دلار محدودیت بودجه ناخوشایند ما بود).

    شاید شما ممکن است فردی ورزشی باشید ، یا شاید به یک ساعت مچی نیاز داشته باشید تا در سفرهای خود در بیابان ، شما را همراهی کند. هرچه نیاز شما باشد ، هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. تیم Groom + Style لیستی از 14 ساعت دیجیتالی برتر را که می توانید پیدا کنید تهیه کرده است.

    لیست شامل انواع ساعتهای مختلف از کاملاً ساده ، گرفته تا دستگاههای باطنی تر برای ورزش و پیاده روی و همچنین ساعتهای هوشمند - اما مخرج مشترک در اینجا این است که همه آنها از کوارتز بهره می برند و پول زیادی را به شما پیشنهاد می دهند .

    همچنین ، همه آنها بسیار خوش بین هستند. یک شکل خوب به اندازه ویژگی های خاص مهم است و 14 انتخاب ما به این وظیفه بستگی دارد.

    با توجه به نمایشگر ، اگر اهل سنت بیشتری باشید ، از نمایشگر آنالوگ گرامی خود با دستانی که در سراسر شماره گیری حرکت می کنند دریافت می کنید تا زمان را نشان دهید. با این وجود گزینه هایی برای جمعیت دیجیتالی نیز وجود خواهد داشت.

    به همین دلیل است که ما چنین عدد عجیب و غریب را انتخاب کرده ایم: ما هفت ساعت آنالوگ (یا بی هوشی) و همچنین هفت عدد برتر دیجیتالی را به شما ارائه می دهیم.

    بگذارید دیگر صبر نکنیم و به حق انتخاب برسیم:

    بهترین ساعتهای دیجیتال (آنالوگ و آنادیگیتال)
    1) Skagen Hagen Hybrid SKT1104
    ساعت هوشمند ترکیبی و ضد زنگ چرمی مردانه Skagen متصل به Hagen ، رنگ: گل رز طلایی ، قهوه ای تیره (مدل: SKT1103)
    نام تجاری تلفظ آن کمی دشوار است و زیبایی این ساعت هوشمند کم تحرک و بسیار مرتب را منتقل نمی کند. بهترین ویژگی این است که اصلاً شبیه یک نیست!

    ساعت هوشمند Hagen نوعی زمینه وسط بین یک ساعت "گنگ" و یک ساعت هوشمند واقعی است - به این معنی که می توانستید از طریق سه فشار دهنده آن عملکردهای خود را به خواست خود شخصی سازی کنید. این مجموعه طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند ، از جمله فعالیت و ردیابی خواب ، یاب تلفن و کنترل موسیقی را ارائه می دهد.

    هنگامی که آن را به موبایل دلخواه خود متصل کردید ، می توانید اعلانهای گسسته ای را تهیه کنید که می توانید توسط خودتان تنظیم و تصمیم گیری کنید - در صورت دریافت یک متن ، ایمیل یا تماس. هاگن به طور خودکار به زمان و تاریخ صحیح به روز می شود و باتری استاندارد قابل تعویض کار می کند.

    از نظر ظاهری سکسی ، کم تحرک ، برخی از مواد با کیفیت مانند تیتانیوم و یک بند چرم استاندارد 20 میلی متر عرض وجود دارد که می توان آن را به راحتی با شخصی دیگر در ارتباط داشت تا کاملاً شخصی سازی شود.

    امکانات:
    جنبش کوارتز
    30 متر مقاوم در برابر آب
    قطر مورد 42 میلی متر
    کریستال معدنی
    قیمت Skagen Hagen Hybrid SKY1104 قیمت را در آمازون بررسی کنید

    2) Fossil Q Hybrid Mod. دستگاه
    ساعت مچی مردانه Fossil Q مردانه فولادی ضدزنگ هیبریدی با بند چرمی کالباس ، بند قهوه ای ، 24 (مدل: FTW1163)
    این ماشین هیبریدی هیبریدی جدید Fossil Q باتری و باتری دارای جایگاه ویژه ای در توسعه فسیل ساعتهای هوشمند با ظاهری عالی است. این مدل عجیب و غریب دارای ظاهری اسپرت و کم تحرک است که با کیسه‌ی استیل ضد زنگ پوشش داده شده با یون یونی تقویت شده است ، از فناوری هوشمند برای ارسال اعلانهای گسسته استفاده می کند ، یک منطقه بار دوم را به شما نشان می دهد و بسیاری از ویژگی های دیگر را ارائه می دهد.

    این سه دکمه به شما امکان می دهد عملکردهای مورد علاقه خود مانند کنترل موسیقی یا ردیابی تلفن خود را با صدا کردن به پایین تنظیم کنید - یا گرفتن عکس کامل بدون اینکه کسی متوجه شود.

    با استفاده از فناوری Fossil App و اتصال بلوتوث ، می توانید ساعت هوشمند ترکیبی Fossil خود را با تلفن هایی که سیستم های مدرن اندرویدی و iOS را اجرا می کنند جفت کنید.

    امکانات:
    جنبش کوارتز
    30 متر مقاوم در برابر آب
    قطر مورد 45 میلی متر
    کریستال معدنی
    Fossil Q Hybrid Mod را بررسی کنید. قیمت ماشین در آمازون

    3) Casio G-Shock GA 100
    ساعت مچی Casio (مدل: GA100-1A1)
    با استفاده بسیار خوب از qu-quessessential G-Shock ، این مدل Casio ویژگی های معمول ساعت ورزشی را با کیفیت و قیمت بسیار جمع و جور ارائه می دهد.

    G-Shock GA 100 با طراحی ناهموار خود بخشی از مجموعه نظامی کاسیو است. نمایشگر دوتایی آن - آنالوگ و دیجیتال - بسیار واضح و شیک است و پشتیبانی از 29 منطقه زمانی ، تقویم از پیش برنامه ریزی شده تا سال 2099 و یک کرنومتر بسیار دقیق با نشانگر سرعت را ارائه می دهد.

    البته ، این ویژگی با ویژگی های معمولی G-Shock همراه است: بدنه ای از جنس رزین با پوسته که مقاومت در برابر ضربه و تا 200 متر مقاومت در برابر آب را تضمین می کند ، چیزی که تقریباً آن را به عنوان یک دنده سنگین در فضای باز طبقه بندی می کند. این ساخته شده از یک ساختار ضد مغناطیسی است و دارای یک چراغ LED داخلی است که دارای نور پس زمینه است.

    امکانات:
    جنبش کوارتز ژاپنی
    200 متر مقاومت در برابر آب
    قطر مورد 51 میلی متر
    کریستال معدنی
    قیمت Casio G-Shock GA 100 را در آمازون بررسی کنید

    4) Casio Pro-Trek Monte Cevedale PRW-600YB-3ER
    واردات مردان CASIO PROTREK PRG-600YB-3JF ژاپن
    Casio Pro-Trek Monte Cevedale یک ساعت مچی حرفه ای در فضای باز است که مناسب ترین شرایط را می طلبد. این سیستم از سیستم به نام Tough Solar Technology برای شارژ ساعت در شرایط نوری ضعیف بهره می برد و حالت نور پس زمینه LED اتوماتیک را ارائه می دهد که با چرخش ساده مچ دست فعال می شود.

    در داخل آن سه سنسور بسیار دقیق نصب شده است که فشار ، دما و جهت را اندازه گیری می کنند - ویژگی ای که از سال 2013 به عنوان ویژگی امضای سری Pro-Trek شناخته شده است. روی مچ دست بسیار دلپذیر به نظر می رسد ، با یک شماره گیری بسیار خوانا که همه آنالوگ را نشان می دهد. و پیشخوان های دیجیتال

    همچنین 100 متر مقاومت در برابر آب را ارائه می دهد - بنابراین برای غواصی نیز مناسب است.

    امکانات:
    جنبش کوارتز خورشیدی ژاپنی
    100 متر مقاومت در برابر آب
    قطر مورد 51 میلی متر
    یاقوت کریستال یاقوت کبود
    قیمت Casio Pro-Trek Monte Cevedale قیمت را در آمازون بررسی کنید

    5) Citizen Eco-Drive Hybrid Smartwatch Z1020-14L
    Citizen Watches BZ1005-51E نزدیکی سیاه یک اندازه
    برند Citizen مترادف با کیفیت ژاپنی است و این ساعت هوشمند ترکیبی نمونه بارز این میراث است.

    طراحی اسپرت یک بند لاستیکی سیاه را با یک کیس فولادی ضد زنگ سنگین و یک شماره گیری برجسته با جزئیات آبی ترکیب کرده است.

    علاوه بر زمان و تاریخ ، عملکردهای هوشمند روی شماره گیری آنالوگ نمایش داده می شوند. از طریق برنامه نصب شده روی تلفن هوشمند خود ، می توانید ساعت را تنظیم کنید تا شما را به تماس های دریافتی و پیام ها هشدار دهد: می توانید به راحتی هشدارها را تنظیم کنید ، به پیام ها پاسخ دهید ، به تماس ها پاسخ دهید و حتی تلفن هوشمند خود را در لمس یک دکمه قرار دهید.

    به لطف فناوری Eco-Drive که یک بار کاملاً توسط پرتوهای خورشید شارژ می شود ، ساعت می تواند

    تا شش ماه ادامه دهید همچنین مقاومت در برابر آب 100 میلی لیتری را ارائه می دهد.

    امکانات:
    جنبش کوارتز ژاپنی سازگار با محیط زیست
    100 متر مقاومت در برابر آب
    قطر مورد 48mm
    یاقوت کریستال یاقوت کبود
    قیمت Citizen Eco-Drive را در آمازون بررسی کنید

    6) لومینوکس - XCOR هوا فضا تیتانیوم 5240
    Lensinox Mens Black Outdoor Watch XCOR Aerospace (XU.5023 / 5020 Series) - 200 M مقاومت در برابر آب روز و تاریخ نشانگر مورد کربن فوق العاده سبک
    شرکت دیده بان Luminox یک مارک آمریکایی است که در سال 1989 تأسیس شد و مهمترین ادعای شهرت ، فن آوری انحصاری آن با لوله های گاز تریتیوم است که حداقل 25 سال از تأثیر درخشش در تاریکی را تضمین می کند.

    این شرکت دارای یک پرشور متمایز از لحاظ نظامی است و ساعتهای آن ساعت های سنگین و سختی هستند که بیشترین شرایط مالیاتی را برای آب و هوا فراهم می کنند.

    این مدل آنالوگ / دیجیتال XCOR Aerospace 5240 ، که بهمراه شرکت خصوصی هوافضا XCOR تهیه شده است ، نمایانگر سطح بالای عرضه آن است: دارای یک کیس تیتانیومی است که با یک کریستال یاقوت کبود ضد گلایه پوشانده شده است ، و دارای عملکردهای مختلفی است که شما بین آنها دارید ممکن است روز ، تاریخ ، ماه ، سال ، منطقه زمانی 2 ، زماننگاری و عملکرد زنگ و همچنین مقاومت در برابر آب 100 تن را بیابید.

    امکانات:
    جنبش کوارتز سوئیس
    100 متر مقاومت در برابر آب
    قطر مورد 46mm
    کریستال معدنی
    قیمت Luminox XCOR Aerospace Titanium 5240 قیمت را در آمازون بررسی کنید

    7) آلومینیوم لمسی Tissot T-Race
    ساعت مچی مردانه Tissot T0814209705703 T-Touch Aluminium with Band Black
    T-Race Touch از برند مشهور سوئیسی ، یک ساعت مچی بسیار محکم و شگفت آور مقرون به صرفه است که قرار است در معرض قرار گرفتن در معرض مچ دست شما قرار بگیرد.

    برجسته ترین ویژگی آن فناوری T-Touch است که به شما امکان می دهد با لمس کردن شیشه ، که یک بلور یاقوت کبود است ، چندین عملکرد ساعت را کنترل کنید.

    این ساعت دارای یک کروم آلومینیومی با آندی سبک است - در رنگ های مختلف - که از نظر لمس و سختی بسیار دلپذیر است و دارای یک جنبش کوارتز کوارتز E49.303 ساخته شده از نوع ETA.303 سوئیس است.

    گروه دیده بان سیلیکون وظیفه سنگین است.

    اگرچه T-Race Touch عملکرد ارتعاش و فشارسنج را ندارد ، که در مدل های گرانتر موجود است ، اما عملکرد قطب نما را دارد ، همچنین یک سری داده های زمان بندی و تقویم ، نمودار جزر و مد را شامل می شود. همچنین ظرفیت مقاومت در برابر آب را تا 100 متر در آب ارائه می دهد.

    امکانات:
    جنبش کوارتز ETA سوئیس
    100 متر مقاومت در برابر آب
    قطر مورد 45 میلی متر
    یاقوت کریستال یاقوت کبود
    قیمت آلومینیوم لمسی Tissot T-Race را در آمازون بررسی کنید

    ساعتهای دیجیتال
    8) Garmin Fenix 5 Plus
    Garmin fēnix 5 Plus ، ساعت هوشمند GPS Premium Multisport ، دارای نقشه های رنگی Topo ، نظارت بر ضربان قلب ، موسیقی و پرداخت ، سیاه با باند سیاه
    هرکسی که علاقه زیادی به خارج از منزل داشته باشد ، می داند که گارمین بازیکن اصلی زمینه ردیابی موقعیت GPS است - و مجموعه ای از ساعت های هوشمند را منتشر کرده است که این ویژگی را در مجموعه ای از ویژگی های خود دارد.

    Fenix 5 Plus هرچند ارزان نیست ، همه چیز را خوب انجام می دهد. برای کسانی که عاشق فضای بیرون و ورزش هستند ، Fenix 5 یک سیستم چند نقطه GPS با نقشه ها و همچنین پشتیبانی از سیستم Galileo ، برای بهترین مکان در غیرقابل دسترس ترین مکان ها و همچنین ابزارهای معمولی تر مانند سه محور ارائه می دهد. قطب نما ، ژیروسکوپ و ارتفاع سنج بارومتریک.

    همانطور که گمان می کنید ، مجموعه معمولی از توابع را برای نظارت بر موسیقی ، تجزیه و تحلیل فیزیکی و موارد دیگر نیز دریافت خواهید کرد.

    اما همچنین در شهر می درخشد ، چرا که با Garmin Pay سازگار است ، راهی برای پرداخت هزینه های بدون تماس روی مچ دست از ساعت هوشمند شما ، بدون پول نقد یا کارت های اعتباری.

    امکانات
    جنبش کوارتز
    30 متر مقاوم در برابر آب
    قطر مورد 50 میلی متر
    یاقوت کریستال یاقوت کبود
    قیمت Garmin Fenix 5 Plus را در آمازون بررسی کنید

    9) Seiko Pulsar PQ2001 نقره ای
    نبض - ساعت مچی - PQ2055X1
    این برند کیفیت را تضمین می کند و این ساعت دیجیتال ، متعلق به خط Pulsar ، ویژگی ها و کیفیت بسیاری را ارائه می دهد - و ساختاری قاطعانه.

    ساعت مچی سنگین است ، با یک دستبند از جنس استنلس استیل و کیس به جز گودی که دارای یک پوشش PVD سیاه و سفید با برچسب برای پنج دکمه ای است که عملکرد آن را فرمان می دهد.

    صفحه LCD بسیار واضح به نظر می رسد و گزینه های مختلفی را برای نورپردازی ، از آبی روشن تا یک کهربا آرامش بخش ارائه می دهد.

    این نمایشگر دارای زمان ، تاریخ ، روز ، ماه ، سال و سال با تقویم به روزرسانی خودکار ، با پشتیبانی از مناطق زمانی مختلف در سراسر جهان است. همچنین در برابر 100 متر در برابر آب مقاوم است ، بنابراین دیگر نیازی نیست که هنگام پوشیدن آن نگران باشید.

    امکانات:
    جنبش کوارتز ژاپنی
    100 متر مقاومت در برابر آب
    قطر مورد 42 میلی متر
    یاقوت کریستال یاقوت کبود
    قیمت نقره ای Seiko Pulsar PQ2001 را در آمازون بررسی کنید

    10) Suunto Core All Black Army
    SUUNTO Core تمام ساعتهای ورزشی ورزشی مردانه سیاه و سفید - SS014279010
    سوونتو در سال 1936 در فنلاند بدنیا آمد ، هنگامی که تووماس ووهلن ، یک قهرمان مستعد جهت یابی در فضای باز ، یک قطب نمای مایع مقرون به صرفه ایجاد کرد. از آن زمان ، سوونتو در صدر نوآوری در ورزش- r بوده است

    دستگاه های آماده شده ، ورود به بازار دیجیتال و تولید "ساعت" که هدف از آن تبدیل شدن به بهترین همراه مسافرتی برای سفرهای ناهموارتر در بیابان است.

    Core یکی از دستگاه های سطح ورودی در Suunto است و با ارائه یک سری از سنسورهای داخلی ، نام خود را ارائه می دهد تا یک قطب نما ، فشارسنج و ارتفاع سنج و همچنین یک تحلیلگر روند هوا را برای پیش بینی طوفان های قریب الوقوع بازی کند. ، با طلوع و غروب خورشید از پیش تعیین شده برای بیش از 400 مکان جداگانه.

    همچنین یک ساعت 24 ساعته را به نمایش می گذارد و عملکرد آن برای اندازه گیری ارتفاع و عمق در هنگام غواصی است ، زیرا تا 30 متر در برابر آب مقاوم است.

    امکانات:
    جنبش کوارتز
    30 متر مقاوم در برابر آب
    قطر مورد 49mm
    کریستال معدنی
    Sunnto Core تمام قیمت نظامی سیاه را در آمازون بررسی کنید

    11) Timex Ironman Classic 30
    ساعت مچی مردانه T5E901 Timeman Ironman Classic 30 بند بند خاکستری / مشکی رزین مشکی
    Ironman نوعی مدل میراث برای Timex است و از اواخر قرن گذشته تولید می شود - بنابراین طبق سنت های این برند یک ساعت بسیار محکم و با قیمت بسیار مناسب دریافت خواهید کرد. این مدل در اصل یک ساعت ورزشی است که در هسته اصلی آن قرار دارد و دارای یک کرونومتر حافظه 30 لپ ، یک تایمر شمارش معکوس و زنگ هشدار و یک کیس پلیمر ضد آب جادو و جسورانه تا 100 متر با نمایشگر بسیار خوانا است. ساعت مچی در مچ دست بسیار سبک است - چیزی که مطمئناً دوندگان از آن قدردانی می کنند.

    مجهز به سه آلارم ، دو تایمر شمارش معکوس ، کرنومتر و نور پس زمینه "ایندیگو" برای دید در شب از زمان است.

    امکانات:
    جنبش کوارتز
    100 متر مقاومت در برابر آب
    قطر مورد 34mm
    کریستال اکریلیک
    Timex Ironman Classic 30 Price را در آمازون بررسی کنید

    12) Braun BN0106
    نمایشگر دیجیتال دیجیتال پرستیژ Braun مردان BN0106SLBTG نمایش ساعت نقره ای کوارتز سوئیس
    این ساعت که در سال 2012 ارائه شد و چندین جایزه طراحی را به دست آورد ، یک ساعت مچی با الهام از Bauhaus است که الهام بخش طراحی یکپارچهسازی با سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل - جالب اما دوست داشتنی است.

    حرکت داخل ساعت به جنبش کوارتز دیجیتال Ven_10.1 معروف است که شامل زمان ، تقویم کامل ، زماننگاری ، تایمر شمارش معکوس ، زنگ هشدار و منطقه زمانی دوم است. این ساعت در آلمان ساخته شده است و از جنس استیل جامد یا در این تن سیاه یا در فلز برس طبیعی است.

    تناسب و پایان این ساعت عالی است و عملکرد آن از طریق استفاده از یک غلتک منفرد ، پس از کمی تنظیم ، به یک نسیم تبدیل می شود. از آنچه ما می بینیم ، مردم نسبت به Braun بسیار آواز هستند - و این یک چیز خوب است ، به این معنی که حتی با نگاه های کم نظیر ، شخصیت آن بسیار قوی است.

    امکانات:
    جنبش کوارتز
    30 متر مقاوم در برابر آب
    قطر مورد 42 میلی متر
    کریستال معدنی K1
    قیمت Braun BN0106 را در آمازون بررسی کنید

    13) کاسیو H5PRG-240-1ER
    ساعت مچی ورزشی خورشیدی Casio PRG-240-1ER Mens Pro-Trek Solar
    حتی اگر به خط حرفه ای G-Shock تعلق نداشته باشد ، این ساعت مجموعه ای از ویژگی های شگفت آور گسترده ای را با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد. این مدل به طور کلی به موانع پیاده روی و پیاده روی به طور کلی هدایت می شود.

    ساخت پرونده و توجه به جزئیات بی عیب و نقص است ، مانند همه نسخه های کاسیو.

    این مجهز به سه کارکرد کلاسیک است: Altimeter ، Compass، Barometer و به فناوری Tough Solar برای شارژ مجدد متکی است که باید تا 15 سال عمر باتری را فراهم کند.

    عملکردهای مختلف این ساعت کاملاً قابل اعتماد و یکبار کالیبره شده و در فضای باز کاملاً مناسب انجام می شود.

    صفحه نمایش LCD واضح است ، اما خواندن آن در زیر نور مستقیم کمی دشوار است - اما اندازه گسترده آن دسترسی به همه ویژگی های مختلف را بسیار آسان می کند. به عنوان یک امتیاز اضافی ، مقاومت در برابر آب 100 تن را ارائه می دهد.

    امکانات:
    جنبش کوارتز خورشیدی ژاپنی
    100 متر مقاومت در برابر آب
    قطر مورد 51 میلی متر
    کریستال معدنی
    قیمت Casio H5PRG-240-1ER را در آمازون بررسی کنید

    14) آدیداس توسط Nixon Archive_M1 طلا / سیاه
    adidas Archive_M1 ساعتهای Originals. ساعت دیجیتال استیل 70 سبک مردانه با دستبند 5 پیوندی (36 میلی متر) - نقره ای / سیاه / آبی / قرمز
    این ساعت که از همکاری آدیداس و نیکسون متولد شده است ، یک سبک را با هم مخلوط کرده است که یکی از آغاز دوران دیجیتال را با مطالب امروزی یادآوری می کند. این یک ساعت مچی دیجیتالی 36 میلی متری (نسخه های بزرگتر و 40 میلی متری در دسترس است) با طراحی کلاسیک ، تمیز ، ساده ، یکپارچهسازی با سیستمعامل با طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل و باعث خیره کننده شدن آن می شود.

    این یک جعبه و دستبند از جنس استنلس استیل مربع و همچنین یک کریستال معدنی سخت شده که دارای یک صفحه نمایش LCD منفی است.

    شما همه مشکوک های معمول را در Archive_M1 پیدا خواهید کرد - کارکردهایی مانند تاریخ ، روز ، سنج سنجی ، زنگ هشدار ، و هر آنچه را که می خواهید در یک ساعت "معمولی" که هیچ هدف باطنی ندارد. اما سبکی که از آنها استفاده خواهید کرد بسیار بی نظیر و متمایز است.

    امکانات:
    جنبش کوارتز
    50 متر مقاومت در برابر آب
    قطر مورد 36mm
    کریستال معدنی

    https://www.gasiweb.com/best-digital-watches-for-men/

    https://groomandstyle.com/best-digital-watches/


    ليست صفحات

    تعداد صفحات : -1

    چت باکس





    captcha


    ورود کاربران

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    آخرین نظرات کاربران